Chapter 5

1.6K 113 52
                                    

Merhaba! Bölümler düzenli geliyo ha? ;) Yani evet düzenli geliyor. Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum. Tabletten yazdığım için pek emin olamıyorum aslında. Yazım hataları olursa Özür dilerim.
VOTE VE YORUM İSTİYORUM. LÜTFEN ARKADAŞLAR.

Not : /Mutlimedia'daki şarkıyla okuyunuz. Açılmazsa; şarkı : Arctic Monkeys - R U Mine?

All The Love, Cemre xxx ❤
*SMUT İÇERİR.*
@midinee aşkıma ithafen

[♡][♡][♡][♡][♡][♡][♡][♡][♡]

"İyi ki doğdun ve iyi ki karşıma çıktın Harry."

Dediğim şeye gülümsedi. "İyi ki meleğim," dedi. Sonra tekrar öpüşmeye başladık. Harry'nin yardımıyla bacaklarımı beline doladım. Harry ellerini Kalçama koyarak beni kendine bastırdı. Bu hareket ağzına boğuk ve derin bir inleme koyverdim. Harry'nin elleri tişörtümün eteklerini bulunca onu durdurdum.

"Harry nerde olduğumuzun farkında mısın acaba?" Ellerimle ortamı işaret ettim.

"Utanıyorsan evime gidelim? Bu işten kaçmak yok yani. Hediyemi ayrıntılı incemeliyim ha?'"
Kafamı eğip mırıldandım. "Tamam."

"Pekâlâ prenses. Eve gideceğiz ama bana bi borcun var,"

"Hayır. Yada ne?" Ne borcu be? Acaba bardaki içtiğim içkilerin parasımı diye düşünmekten kendimi alamadım.

"Blowjob. Evet bana bir blowjob vereceksin bebeğim." Gözlerim ağzım ile aynı orantıda şaşkınlıkla açılırken Harry dudağımı öpmüştü.

"B-ben daha önce h-hiç yapmadın bunu Harry. Birlikte olduğumuz gece i-ilkimdi benim." Bu sefer onun gözleri açıldı şaşkınlıkla.

"Yani bu bedene ilk dokunan ben miyim? Tanrı Aşkına! Seni..." dedi ve sustu. Devam etmesini bekledim. Yutkundum. "...senin ilkin olduğum için ç-çok şanslı hissediyorum. "

×××××××××××××

Uzun bir araba yolculuğundan sonra hoş bir dağ evine gelmiştik. Harry kapıyı açıp girmemi bekledi. Salonun ortasında durmuş Harry beni, ben Harry'yi; birbirimizi izliyorduk.

"Harry! Burda böyle salak gibi duracak mıyız acaba?(!!)"
Çevik bir hareketle diz kapaklarımın arkasından tutup ellerini koltuk altimdan geçirdi ve beni kucağına aldı. Uzun -pekte uzun olmayan- bir koridordan geçtik. Kapısı sütlü kahve renkli bir odaya geldik. Harry kapıyı ayağıyla itti. Benk yatağa bıraktı.

"Şimdi bebek. Bana blowjob vereceksin. Tamam mı?" Uysalca başımı salladım.
Yatağın kenarına oturdu.
Pantolonunun düğmesini yavaşça açtım. Dizlerine kadar getirdikten sonra hızlı bir şekilde indirdim. Sıra boxerina geldi. Dizlerimin üstüne çöktüm. Dudağımı boxerinin üstünden bile belli olan ereksiyonunu öptüm. İnledi.

Dişlerimi boxerının lastiğine getirip indirdim. -İndirmeye çalışıyordum- Yavaş yavaş inmeye başladığında dudağım ve burnum çıplak kalan penisine değiyordu. Bi an dilimi penisine sürttüm. Derince inlemeyeengel olamadı. Yavaşlığım onu çıldırtıyor olmalıydı.

Tam olarak indirdiğimden emin olduktan sonra ereksiyonunu elime aldım. Yavaş yavaş aşağı yukarı hareket yapıyordum. Aniden ağzıma almamla neye uğradığını şaşırdı. Bende şaşırdım...

Dilimi penisinin ucuna değdirip başını tamamen ağzıma aldım. İyice emdikten sonra 'pop' sesini çıkarmayı umarak ağzımdan çıkardım ki amacıma ulaştım. O azdırıcı ses çıktı. Pop.

Can You Love Me? || Larry #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin