Chapter 14

997 69 28
                                    

*Önemli!  : BU BÖLÜMDEKİ *ROMANTİK* SÖZLER :
AHMET BATMAN'IN" SOĞUK KAHVE"  ADLI KİTABINDAN ALINMIŞTIR.
İTALİK İLE YAZMIŞ BULUNDUĞUM YERLER ALINTIDIR.*

All The Love, Cemre xxx ❤

@Louisloveshazzy bu bölüm sana. Umarım beğenirsin. Lol < 3

Harry yatakta uyanıktı. Sağ dirseğinden destek alarak dik durumda bulunmuştu. Yanında yatan meleği izliyordu.

Soğuk havadan kızarmış burnu, ince ama pembe olan dudakları, dünden kalma saçı ile tam bir şaheser gibi duruyordu.
Şu an açık olmayan ama aklına getirilince insanın kalbini delen Okyanus mavisi gözleri de cabasıydı âlâ.

Harry bu çocuk için şiirler yazabilirdi. Gözlerinin içine bakarak serenat yapabilirdi.

Normalde duygusuz bir insan olduğunu biliyordu ama bu çocuğa gelince ne oluyorsa oluyor; beyninde tamamlayamadığı cümleleri bir anda dökülüveriyordu dudaklarının arasından.

Çok sevgilisi olmuştu. Louis ile sevgili miydi onu dahi bilmiyordu gerçi ama, aşk sözleri söylüyorlardı birbirlerine buda birşeydi değil mi?

Etrafında onlarca kız ve erkek varken neden bu? Diye hatırlattı beyni. 'Hayatında binlercesi varken, o birine takılıp kaldın mı sen hiç?'

Louis kırpışıp mavi irislerini koruyan orta uzunluktaki kirpiklerini açtı.

Safirleri gözler önüne seriliydi. Sabah olduğu için daha da masum görünüyordu, ve bu Harry'nin aklına onunla daha fazla kötü şeyler yapmayı istemesiyle ilgili düşünceler aktarıyordu.

Harry bunları gerçekleştirmemek için kendini zor tutuyordu. Canı yanabilirdi...

"Günaydın," Louis başını Hafifçe kaldırarak dudağını Harry'nin dudağına sürttü. Geri çekildiğinde Harry dokunuştan yoksun kaldığı için sızlandı.

×

Salona indiklerinde yerde sarmaş dolaş yatan Ed ve Niall görünce İkisi kahkaha attı.

Harry mutfağa giderek eline bir kap aldı. Ve içini buzlu su ile doldurdu. Louis ne yapacağını anlamışçasına yastıklardan birini alıp kahkahasını bastırmak adına ısırdı. Gözleri kısıldı.

Hary, Ed'in kulağına eğildi ve fısıltıyla şarkı söylemeye başladı.

"Twinkle Twinkle little star."

Şarkıyı devam ettirirken bir eliyle kabı tutuyordu diğer eliyle düşmemek için koltuktan destek almıştı.

Harry şarkı söylediği boyunca Ed küçük küçük mırıltılar çıkarıyordu. Kolunu Niall'ın omzuna attı. Yüzünü sırtına gömdü.

"Amına koyduğum," deyip buzlu suyu üstlerine döktü Harry.

Ardından kahkaha atmaya başladı. Kahkaha mı? Resmen anırıyordu! Ee Louis'nin de farkı yoktu tabii.

"ANANISİKEYİM!" Ed ve Niall'ın haykırışıyla dahada gülmeye başladılar.

Ed ıslanmış horoza benziyordu. Niall da civcive. 'Ediall'

Zayn ve Liam?

Sahi onlar neredeydi?

×

Harry 'yine' aklına gelen şeytani fikirle sırıttı. Üstlerini değiştiren Ed ve Niall'ı da alıp odaları dolaşmaya başladı. Louis'de birlikteydi.

Can You Love Me? || Larry #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin