Pek bekletmek istemiyorum. O yüzden kısa olmuş olabilir.
Mutli mükemmel oh <31YAKINDA FİNAL YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. SİZCE YAPAYIM MI?
Not :/Mutlimedia'daki şarkıyla okuyunuz. Açılmazsa; şarkı : Hannah Montana - Nobody's Perfect 💖
All The Love, Cemre xxx ❤
Author's Lecture ♢
Bir gün için burada kalmayı kararlaştırmışlardı. Ed ve Niall'ın yoğun ısrarları üzerine. Louis ve Harry otelde büyükçe bir oda tutmuşlardı.
Odanın duvarları krem rengiydi. Üzerine çizilen iki kalınca kiraz çürüğü rengi ile muhteşem bir görünüm yaratmıştı. İki kişiye göre oldukça büyük olan kahverengi yatağın üzerine yine krem rengi küçük yastıklar konulmuştu. Balkona açılan geniş cam pencereden tüm sahil ayaklarının altında gibi görünüyordu.
"Harry burası çok güzel. Tanrım," deyip şaşkınlıkla açılmış gözlerini kapatmaya çalışıyordu.
Yüzü pencereye dönmüş olsa konuşan Louis'nin güzelliğine baktı. Kolundan tutup kendine çevirdi.
Ellerini yeterince belirgin olan elmacık kemiklerinin üzerinde gezdirdi. Dudağını yaklaştırıp yanağına sürttü. Bu hareketle Louis titreyince Harry kıkırdadı.
"Üzerinde yarattığım etkiye hayranım. Vücudunun bana verdiği tepkiler. Ah Tanrım!"
Harry sonunda dudaklarını birleştirdi. Sert öpüyordu. Belini sıkıca tutup kendine bastırınca Louis'nin boğazından derin bir inleme kopuverdi. Harry ellerini kalçasına indirip sıktı ve ardından Bacaklarına indirip üst bacağını tuttu.
Louis yerinde zıplayıp bacaklarını Harry'nin beline doladı. Kollarını da boynuna sarınca Harry en yakın bulduğu duvara sabitledi ikisini.
Louis dudaklarını ayırınca Harry sızlandı. Louis kıkırdayıp dişlerini Harry'nin boynuna geçirdi. Vampir misali. Harry boğazından gelen derin inlemeye engel olamadı. Kafasını arkaya atıp inleyince Louis adem elması olan yeri öptü.
Harry yüzünü tekrar Louis'ye indirince Louis, Zümrüt yeşili gözlerin koyulaşma sahnesini izledi.
"Seni....ç-çok...seviyorum." zorlukla konuştu Harry.
Louis kendisine değen Harry'nin şişkin organını hissediyordu.
Şuan bu iş olmazdı çünkü.... çünkü çocuklar onlar bekliyordu. Evet!"H-harry bekle. Dur. Çocuklar... bizi bekliyor. Hadi. Gidelim."
Harry kafasını olumlu anlamda sallasada yüzü düşmüştü.
Louis'yi kucağından indirip son kez öptükten sonra plaja gitmek için şortunu giyinmeye gitti.
×
Sahilde yürürken Niall, Ed'e saçma sapan el şakaları yapıyor, Zayn ve Liam şarkı dinliyor Harry ve Louis tutuşmuş yürüyordu.
Taşlı kumların üzerinde çıplak ayakla yürürken yanlarındangörüntülerinden bile orospu oldukları belli olan 3 tane kız geçti. Hepsi Harry'ye bakıp kur yapıyordu. Louis onlara tiksintiyle bakıp Harry'yi kendine çevirdi.
Dudaklarına sertçe yapışıp öpmeye başladı. Ellerini boynuna çıkarıp tuttu ve dudağına daha çok bastırdı.
Harry'nin boynundan tek elini kaldırıp kızlara doğru tuttu ve orta parmak çıkardı. Bir nevi 'o benim fahişeler' dedi. Haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Love Me? || Larry #Wattys2016
FanfictionLouis William Tomlinson. Harold Edward Milward Styles. |15 OCAK 2016|