bi şi

253 11 6
                                    

"Şugar bana aşııık."

"Yav qısım neyin hafasına kirion hayırdığ sağa."

  Telefondan değişik gülme sesleri, sonra bi cam kırılma sesi geldi.

"Ay, bardağı kırdım. Ha haaa"

  Mayhoş mayhoş bi tuhaf konuşuyodu.

"Naptın olum kaşla göz arasında şat mı attın naptın."

"MinYoon attım, atıştırmalık diye yanlışlıkla yemişim işte hayriyee"

"Lan lokum kadar beynin vardı, onu da Suga'ya al Türkiye'nin bi şeysisi diye ikram ettin. O da yedi. Şimdi lokumun da yok. Gitti. Kafa tası neyi koruyo bilmiyorum yani."

"Seninki de şekerpare kadar kankacığım sarang kankacığım saranghaeee~~"

"Oldu kanka o zaman şey yaparız, görüşürüz sonra baaaaay."

"Hıı sanadaaaa~~"

  Telefonu kapattım. Mal mı bu kız ya? Ciddi soruom burdan sana Zeynep mal mısın? Neys, konuya dönelim. Tuvaletten çıktım ve aynı yoldan geri döndüm. Yani dümdüz yürüdüm bi baktım az önce yaşadığım ekşınları nasıl yaşadım diye merak ettim. Çünkü bizim oturduğumuz masadan düz yürüyünce orda kocaman wumın yazıyo kadın resmi var sarışın şapkalı böyle elbiseli falan. Kapı boydan boya kadın resmi. Ben malı kafenin bütün namahremlerini gördüm yani. Gidip masaya oturdum. JiMin şüpheyle sordu.

"Nerdeydin?"

  Sıçıyodum JiMin. Tuvalete genelde bu amaç için gidiliyo zaten. He benim amacım o değildi de. Merak etmeyin gençlik, bende hiç çişini yapmayan wattpad kızları tayfasındanım jsjsjsjsj

"Sıç- ay, şey. Gerizekalı dedim ya tuvalete gidicem diye!!"

"Peki neden bu kadar uzun sürdü?"

"Lan sapık mısın nesin bi git. Bi git BigHit. Dur bu olmadı neys."

"Bana cevap ver."

"JiMin canım. Diyır may lov. Luk. Ay em go tu du wc. Amaç, şiti in den hoştmak."

(Canım aşkım. Bak. Ben tuvalete gittim. Amaç, boku içerden kovmak.)

"Ee, ok."

  Freezdi çocuk benden be. Ivıt, şimdi bu şahısı ısıtmamız lazım. Gerçi bu mal yarısını da anlamadı dediğimin. Suga konuştu.

"Hey sen! Zey'e mi söyledin yoksa!"

  Hassi, ne bok yicez?

"Telefonunu ver."

  Nah sağa telefon sen ne diyon. Sugaaa yaklaşmaaa hoouuuşşt. Jimin uzak durrr ısırırım burnunuuu. Hoştuuun. Jin sende miii. Mualla sensei~, zeynep chan~, mualla sensei~, Zeynep-chan~... Ben bu soruyu anlamadım Mualla sensei~. Ben sana öğretirim Zeynep-chan~...

  İiyyyeeeeee!!!!

  Suga telefonumu alırken Jimin beni tutuyodu. Jin mi? Jin de Sugayı izliyodu. Tabi benim telefon Türkçe. Bunlar anlamıyo. Eninde sonunda buldular.

"Ahha! Agucugu!"

  Ha, buldu. Valla buldu. Mualla senseii~ yardım et~~

Üzgünüm Zeynep-chan~

  Tbi siz Mualla kim aq diyonuz. Bu bizim 8. sınıf matematik hocamız. Zeyneple iletişimlerini bu şekilde gösteriyorum. zeynep de halinden mutlu. Yakında ikisini evlendirip gerdeğe sokacam bu hala neyin peşinde, neys. Suga, Zey'in Mualla sensei si var üsgünüm. Birden boynumda bi Jimin hissetim.

BTS kalp SU [Park jimin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin