"Sen orda ki kız mısın gibi bi şey galiba"
Yok ya. Bu kadar kısa aralıklarla. Benim kalbim dayanmaz ki. Vallaha dayanmaz. Yok ben tweet atmayı brakıyorum yani. Yoksa qalpden tıq etcem. Mezarıma da park Jimin'in attığı tweet yüzünden öldü yazarlar artık.
"Ya qanal benim qalp qitceq artıq hani. Yhalülülülülüüüü! Ağüüüüüşaaaaaaağğğğg piçoooooooğğğ dağğğyyyydığğğm kyoooooooo fiyaaaaa coooooo canggggg lülülülülülüüüü!!!!"
Din. Dirin. Dimirin. Dikicikin.
"Çangçirançirançiçançan!"
Kendimce saçmalayıp dans etmeye başladım.
"De oppa noy oppa nol sarangi na no dugo ba!"
Zeynep te dans etmeye başladı
"Ay nid gu gorl ve optirangago optisarang ibyolheee!!"
"Dıt dıt dırıt dırıt dırıt dıt dıt dıt. gatın nal gatın dal tventi for sevın mebon banbogdene me sungan!!"
"Dur!"
Zeynep beni omuzlarımdan tutup durdurdu.
"İhaaaaaaaaaaağğğ!!!! Cavap veeeaaaarrr!!"
"Tık, tık, tık."
Aynı anda kapıya döndük. Bu kim lan. Bi de Jiminmiş. Bu sefer burdan harbi ölümü çıkarırlar. Aman Jimin'in ne işi olcaksa burda. Gidip kapıyı açtım. Bi saniye. Öhhöm. Hayal mi görüyorum? Evet kesin. Bakiyim. Yok bu çok gerçekçi.
"Meraba. Sevgilim."
"Öhhö öhhö!!"
Öksürmeye başladım. Mert Ali tam da karşımdaydı. Zeynep yanıma gelince beni geriye itip Mert Ali'ye dayılandı.
"Hayırdır lan sana sen ne bokuma geldin piç!"
Zeynep bağırdı.
"Sana da merhaba güzel arkadaşım. Sana Cem den selam getirdim."
"Ya ne istiyosunuz be bizden?!"
Cem. Kendisi Zeynep'in eski mi eski çocukluk arkadaşı. Zeynepi seviyodu bu. Sonra Zeynep bunu öğrenince ondan baya bi uzaklaştı. Şimdi bu iki mal böyle bizi rahatsız edip duruyolar. Bıkmadan usanmadan sataşıyolar.
"Sizden ne istediğimizi biliyosunuz. AMA İNATLA UZAK DURUYOSUNUZ!"
İlk cümlesi sakindi ama son cümlesi baya sesliydi. Bu çocuk psikopat ya. Vallaha.
"Canımı sıkıyosunuz. Evet, gerçekten. İkinizi de öldürebilirim."
Zeynep benden iri olduğu icin onun arkasında ne yaptığım önden çok belli olmuyodu. Gizlice tuvalete gittim. Tabii ki çişim geldiği için değil. Amaç polisi aramak. Ama arayamadım. Çünkü kapı açıldı ve içeri Mert Ali daldı. Peşinden Zeynep. Tabi ben o refleksle buna bi koymuşum. Ama ne koydum. Çocuk kısır kaldı yeminle. Şu an anneme dua ediyorum. Beni zorla kung fu ya göndermişti. Yarın bi gün lazım olur demişti de sallamamıştım. Ama şu an işime yarıyo. Hiyaaaa
"Çat!"
"Ay bi yeri kırıldı."
"Ağğğğğğhh!!!"
Fazla mı abarttım? Koluna bi koymuşum yer gök su inledi. Ben gidiyom ya. Mert'in üzerinden atladım ve Zeynep'i tutup bahçeye indim. Hemen okula koşmaya başladım. Gece gece ne arıyosa burda. Ben de bok mu vardı açtım kapıyı! Gecenin bi yarısı kim gelecek ki?! Mal Su! Okulun kapılar kilitli tabi. Şu an dışarı çıkmakta yasak. Jiimiiiiiiin kurtar beniğğğ!!! Şaka tabi ki. Beni nerden bulcak. Tanımıyo bile. Bi saniye. JİMİNBENİETİKETLEMİŞTİNEYAZCAMBENONA?!?!?!?!?!
Okulun arkasına saklandığımız da nefes nefese telefonu çıkardım.
"Yes."
Şu an aklım bi şey basmıyo napiyim? Bi de bu mal niye uyumadı hala? Yarın dans pratikleri var? Uyu Jimin uyu. Sonra sesin komik çıkıyo slk jojuk. Olm seni yerim ha. Bak bana öyle bakma ordan seni yerim. Olom seni yerim. Yerim seni. Bakma. Olom. Lan. Jojuk. Çk ddlı nokta se. Auuuvv beybi yor may yu now? Okey mi may darling? My oppa? Kısaca, yavrum bana bak bana bakma. Tm saçma oldu. Bu arada Jimin bi şey yazmadı felan. Dur öldüm galiba. Jimin az önce bana tivit attı ve ben o mal Mert yüzünden mutluluğumu bile yaşayamadım. Şimdi yaşiyim. Ağağağağaaaaa! Jimin bana tivit attıııı!!! Öldüm öldüm öldüm!!!! Ağlicam! Hayır aglamicam! Olmaz şu an bi psikopattan kaçiyom!
"Qanal? İyi misin? Bak onu öldürürüm ha. Zaten uykum geldi."
"Hadi gidelim. Karşımıza çıkarsa bi tekme daha atarım. Hiyyaa!"
"Tsch. Onu istemeden attın biliyoz heralde."
"Qanalcığım, canım firendim bak ben kunfu ya gittim asabımı bozma. Uykum var zaten!"
"Aman tamam be! Hadi gideq"
Odamıza acayip bi dikkatle geri döndük. Sonra birimiz eline sopa aldı. Birimiz sandalye evi aradık. Baktık kimse yok kapıyı kilitleyip yattık. Tabi siz diceksiniz ne kadar rahat davraniyonuz. Ben de dicem ki biz bu psikopattan çok kaçtık. O yüzden. Yaa çocuk okulu bırakmış gelmiş. Harbi psikopat ya. Deli!Merhaba! Bu gün ki ikinci bölüm de bitti. ^^ Teşekkürler!! 'qanal' benim kardeşimle bi espiri. Bunu yanın da bi de kanak var. Onu da ilerleyen bölümler de görebilirsiniz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS kalp SU [Park jimin]
FanfictionSu, arkadaşı Zeynep ile üniversite için Kore'ye gider. Hayranı oldukları BTS ile farklı yollardan tanışıp farklı maceralara sürüklenirler. Fakat sürüklendikleri maceranın içinde abisi İsviçre'den dönen Zeynep Türkiye'ye geri dönmek zorunda kalır...