"terbiyeli ol"

473 29 7
                                    

Odayı bi şekil topladım. O pislik bi karşıma çıksın var ya. Canını okicam onun. Neyse. Ben çok mutluyum bi kere. Dün Jimin bana tivit attı hıh. Odanın için de bale yapmaya başladım. Ayağı kaldır. Diğar ayak da parmak ucu. Ve yer. Yani yere yapıştım. Sonra kalktım bi daha başladım baleye.
"Laaaaaa, laaa laa laaaaa laaaa la la, la la, la la la la la laaaaaaaa!"
"Donk!"
"Ağh!"
Sonra bi daha yerle ilişkiye girdim. Ama acıdı. Neresi mi? Popom. Hih, sanırım biraz fazla yükseğe zıpladım. Kapı açılınca hemen ayağa kalkıp tetiğe geçtim. Ama tabi gelen Zeynepmiş. Sorun yok. Bi saniye. Bu daha demin sinir krizi geçiren Zeynep mi? Gözleri parlıyo da.
"Kankaaaa! Su-su-suga!"

"Kim nerde ne zaman neler oluyo aq, kim kimi yemiş olay nedir
be te se yi mi gördün nerde nasıl kiminle ben niye yoktum sen niye ordaydın şu an nerdeler noluyo?!"
"Tam dışarı çıktım böyle. Ordan bir Şugar geçiyor. Aman Tanrım didim. Sonra tabi uça uça yanına gittim. Bak!"
Kolunu gösterdi.
"Ulan mal niye koluna imza attırdın o geççek hemen mal!"
"Kanka şimdi gidip üzerine dövme yaptırcam!"
"JiMin orda mıydı? HoSeok orda mıydı? NamJoon, SeokJin, TaeHyung, JungKook orda mıydı?!"
"Bi tek Kookie vardı!"
"Needeen aacaaabaaa!"
Ellerimizi birbirine çarptırmaya çalışırken kuzu gibi zıplamaya çalıştık. Ama kuzu gibi olmadı tabi. Böyle bi inek, ayı, T rex gibi felan oldu. Tabi T rex zıplamaz felan. Neyse ben bu konuyu kapatiyim. Yoksa çok uzicak. Evt. Sstm nkta s
"Çok mutluyaaaaam!!!"
"Ben deeeğğğ!"
"Tık tık tık"
Mert mi? Elime sopayı aldım ve kapıya ilerlerdim. Allahın Korelerine kadar geldim yine kurtulamadım ya. Kapıyı açtım ve sopayı daha çok kaldırdım.
"Biraz se... a-ah-aaaah ben aguvacuguobso!"
Sopayı indirdim.
"Pardon başka biri sandık da. Evet nedir?"
"Ya-yaah! Agucugu agucuguucugu. Ama ahuyaguniganida."
"Heee ondan."
"He? Ağucagihucokacogikauyo"
"Ne diyon olom?"
"Oguca?"
Zeynep devreye girince sustum. Çocuk Zeynepe hararetli hararetli bi şeyler anlattı.
"Neeeeey????? Ahguyayobugopuicaqukil bities giduyunida!!!"
Bi ti es dedi.
"qız ne diyo qız?!?!"
"Diyo ki bi ti es diyo bi tivit atmış okul da popi oldunuz diyo!!!!"
Olaylar hızlı gelişmedi mi -_- JiMin tabi bu seksi cazibeme dayanamayınca bana aşık oldu hıh. Ben çok küsel bi kısım hıh.
"Agudagiyuoduqewrtugapo!"
"Diyo ki, biraz terbiyeli ol yazmışlar sana! Bi saniye. Bana niye tivit atmıyolar?"
"Terbiyeli ol mu?"

Evet bi bölüm daha geldi... ^^

BTS kalp SU [Park jimin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin