Biz erkekler aptaldırız,elimizde olanın kıymetini kaybedene kadar anlamayız .
Ama anladığımızda ise karşımızdakini göklere çıkarırız,ona sözü yerindeyse tapmaya başlarız . Tekrarlarız sürekli bir hatayı,birden fazlasını birden fazla tekrarlarız .
Pek çok erkeğin sevgisi saftır,güzel sever onlar . Karşısındakinden asla kötülük beklemeyecek kadar saf,onu hayatının odak noktası yapacak kadar da güzel severler .
İlk aşk'ı vardır herkesin,ilk tutulduğu,ilk vurulduğu,ilk yandığı,ilk ağladığı,ilk terkedildiği bir aşk'ı vardır hepimizin .
Hep karşımıza bir bencil alırız,ilk aşkımızı hep bir acıyla hatırlarız .
Ağlayarak yazdığımız bir sürü mesajımız vardır bizim,ağlayarak baktığımız onlarca fotoğraf,ağlayarak kokladığımız bir giysi,ağlayarak hatırladığımız tonlarca anımız vardır .
O güzel seven Kadınlarla,onlar gibi güzel seven Adamlar neden hiç birbirini seçmez diye sordunuz mu kendinize ?
Ne kadar sorarsak soralım bu sorunun cevabı değişmez,kimse sevdiği kadar sevilmez .
Alıştınız gözlerine,saçlarına,saçındaki o hoş kokuya,gülüşüne,mimiklerine,gözlerine,sinirlenince verdiği tepkiye,kirpiklerinin her bir parçasına kadar alıştınız . Bilmiyorsunuz ki
bir sabah güneş doğacak,her sabah sana günaydın mesajlarını süsleyerek atan kişi susacak . Yadırgayacaksın,ilk sabahlar hep fazla acıtır hatta terkettiğini unutup kendin bile yazabilirsin . Her gece yatağa yattığında sana sevgi dolu iyi geceler mesajı atan insan bir daha konuşmamak üzere susacak . Yavaş yavaş alışacaksın o acıya,ruhsuz gibi dolaşacaksın aylarca . Geçtiğiniz yollardan geçiceksin gözlerin dolacak,beraber dinlediğiniz müzikleri dinleyip hıçkıra hıçkıra ağlayacaksın,aynı karede olduğunuz fotoğrafa bakarken uyuya kalacaksın,için öyle bir acıyacakki ölüm sana hoş gelecek . Yavaş yavaş o içindeki sızı derinlerde kaybolmaya başlayacak .
Tam diyeceksin tamam ben toparlandım,artık hayatımda o diye biri yok . Tam o zamanlar duyacaksın,başkasıyla birlikte olduğunu . Bir bakmışsın Rakı masasındasın,Neşet baba eşliğinde her kadehle acının dibini buluyorsun .
Diyeceğim o ki,ömrün boyunca ; "Ben onsuz yapamam" deme .
Hayat sana öyle bir kadeh doldururki buz payı bile kalmaz,sek içmek zorunda kalırsın .