<1015>

8 0 0
                                    

  Kadın "Sevme beni,üzülürsün. Benim kalbim aşka kapalı." dedi. Adamın gözlerinden iki damla yaş süzüldü,kadının alnına gelen saçlarını,kulağının arkasına attı ve yüzünü avuçlarının içine aldı gözlerine bakıp gülümsedi ağlayarak. "Olsun" dedi adam yutkundu ve devam etti "Olsun be gökyüzüm. Ben seni sevilmek için sevmedim ki. Hem bu devirde sevdiğininde seni sevmesi büyük lüks. Ben seni öyle uzaktan da severim. Gülümsediğini görmek,ömrümü uzatır günümü güzelleştirir. Günün birinde gidersen buralardan bir başkasıyla,üzülmem. Uzaklarda bir yerde bile olsan,gülümsediğini bilmek bana yeter. Sen yeter ki gülümse,ben giderim." dedi. Sustular,kadın ağladı,adam sarıldı. Aynı günün gecesinde iki farklı küvet içi su dolu,iki farklı jilet iki güzel insanın elinde. Taş kalpli kadın,ağlıyor kalbinin suyu sıkılırcasına. Aşık adam gülüyor,sevdiğine sarılırcasına. O sabah iki farklı cenaze çıkıyor iki farklı evden. Bir kadın sevemediği için ölüyor,bir adam sevilmediği için. İki farklı cenaze,aynı ateşle yanmış.Ve bizde milyonlarca insan,ufak tefek şeyler için yoruluyor,aşk sandığımız şeyler için ölüyoruz. Hayatınızı feda edebileceğiniz şeyler vardır fakat unutmayın;feda edebilecek tek hayatınız vardır. O yüzden önce bir düşünün,"Gerçekten değer mi?" diye.  


GÜZEL SÖZLERWhere stories live. Discover now