Sene çok sene önce... ilk okula gidiyorum sanırım 4. sınıftım. Sınıflar arası kavgalar olurdu ilk okul velediyiz işte nöbetçi öğretmen gelene kadar atışırdık birbirimizin suratına fişne suyu filan sıkardık. Su yüzükleri filan modaydı o ara onlardan sıkardık. Düşman sınıftan birini yakaladıkmıda acımaz tekme tokat girerdik. Neyse bi gün o yakalanan kişi ben oldum. Şimdi karşı sınıftakilerle kapışıyoz bende geçmişim kapılarının önüne tekme atmaya çalışıyorum biri arkadamdan bi tekme koydu ben sınıfın içine düştüm. Kapıyı kapattılar tüm sınıf bir tek ben. Kapıyı kapattılar 3 tanede dobişi kapıya koydular vurmuyorlarda oçlar vursalar ölü numarası yapıcam kendimi yere atıp hareketsiz kalıcam yırtıcam bir belgeselde görmüştüm. ceylan ölü taklidi yapıp kaçıyordu neyse vurmuyorlarda ibneler vursalar yapıcam. Ama ben korkudan nasıl sıçım sıcım sıçıyorum anlatamam. 2 si elimden tuttu sınıftaki tüm kızlara tokatlattılar beni . Benim karizma yerle bir düşünün o zamanlar sınıflar kalabalık 70 kişi olduğumuzu bilirim en az 20 kızdan tokat yedim. Dur moruk olay orda bitse iyi.. Neyse bizim Kemal içeri girdi kapıyı kırdı oç 4'de gidiyoz ama cocuk Diyarbakır'dan gelmiş orda okutmamışlar nerden baksan bizden 5 yaş büyük.. Beni kurtardı işte ben bozuntuya vermiyom işte içerde sözde cocuklarla kapıştım dövüştüm kahramanlık anılarım filan yardırıyorum.. Kızlar beni dışarda tenefüslerde görüyor gülüyor filan.. Rezillik diz boyu anlatabiliyor muyum.. Bi gün plan yaptık kemal dışardan içeri zincir mincir getirmiş bildiğn patetes edicez çocukları.. Arka bahcede yakaladık bunları bi güzel dövdük sonra bir karambol yine aralarına beni aldılar bizimkilerde kayboldu bi an nasıl oldu bilmiyom. Biri ön dişi mi kırmıştı.. Bekçi Ahmet abi var oç dayak yiyom ayırsana diye bağırıyom buna.. Adam bide ayırmaya çalışanlara kırışşmaaa kapışınlar diyor 4 kişi bir tek ben.. Neyse o sıralarda Açelya diye bi kız var oda bahçede tüm okul ona aşık bende tabi :D Kızın adı aşık olma sebebi zaten dünya da kaç tane Açelya tanıyabilirsiniz ki ? Neyse beni dövdüler arkalarını dönüp gidiyorlardı ki kızı gördüm gaza geldim yerden kalktım koşarak bunlara hıyaaaaaaaaaaheeyt diye bi uçtum zıpladım.. Zıplamamla havada tekmeyi yemem bir oldu amk cocukları 4. sınıfız daha karateyi nerden öğrendiniz.. Göt üstü oturup 6. derse kadar bahçede ağlamıştım sinirden. Buda böyle bi anımdı.