zarry texts » chapter twenty-four

819 78 22
                                    

täs ei sit kestäny yhtää normaalii kauempaa, okei ? hyvä.

Zaynin näkökulma

Harryn taivaalliset huulet omillani. Harryn kädet vaeltelemassa paitani alla. Sitä ei voi kuvailla kuin yhdellä sanalla, täydellistä.

"Sä taiat tykätä tästä", Harry kuiskaa sormet sivelemässä vatsaani, jotka saavat mut värähtämään hieman.

"Turpa kiinni", mutisen. Harold virnistää hieman ja painaa mut tiukasti seinää vasten.

"Makuuhuoneeseen?" kiharapää ehdottaa, mutta pudistan päätäni sanomatta kuitenkaan mitään. En halua mennä vielä niin pitkälle, vaikka mieleni tekisikin nähdä Harry alasti - oikeastaan riisun häntä jo mielessäni ja kuvittelen ne mahtavat vatsalihakset, jotka näkyvät hieman Harryn valkean napitettavan paidan läpi.

"Okei. Mutta mitä me ollaan nyt?"

"No... edetään nyt ihan rauhassa, jos tästä ees tulee mitään. Et älä vielä kutsu mua poikaystäväkses."

"Asia selvä, Zayniliini. Mut katotaan joku leffa."

"Joo."

* * *

Ehkä Harry suuttui, tai sitten hän oikeasti lähti asioille. Mutta sen jälkeen, kun nukahdin Harryn syliin sohvalle katsoessamme hyvin tylsää leffaa, kiharapää lähti jonnekin. Ehkä hän kuvitteli, että palaa takaisin ennen heräämistäni. Pöydällä oli vain pieni lappu, jossa luki, että 'Olen asioilla, älä ole huolissasi. Voit lähteä, vaikka kotiin, tekstaan myöhemmin.' Se mikä tässä on outoa, teksti ei ollut Harryn käsialaa. Toiseksi hän ei vastaa edes puheluihin, ei se ole Harryn tapaista. Mutta uskon siihen, että hänellä on vain joku kiire, eikä sen takia ehdi vastata. Toivon mukaan hän tekstaa myöhemmin, niin kuin sanoi lapussa.
__________________________
lalalala missäs meiän pikku harry seikkailee? ;) no ei se ehkä petä zaynii, älkää pelätkö

Zarry Texts » FinnishWhere stories live. Discover now