zarry texts » chapter thirty-eight

506 46 0
                                    

Harryn näkökulma

Suudelmassamme on kaipuuta ja intohimoa, kaikkea mitä ikinä voisin kaivata.

Zayn vetää paidan pois päältäni ja laskee lämpimät kätensä rintakehälleni. Hän hieroo hieman nännejäni ja kumartuu suutelemaan alavatsaani farkkujen yläpuolelta, jotka pian löytävät tiensä myös lattialta paitani seurasta.

"Harry oot vitun täydellinen", Zayn kuiskaa viettelevästi.

"Mä oon huumeiden pilaama", mutisen mutta tummaverikkö pudistaa päätään merkiksi, että on eri mieltä.

"Nyt turpa kiinni Styles", Zayn tokaisee ja yhdistää huulemme uuteen suudelman. Hän riisuu itsensä boksereille, itse kun olen ilmeisesti aivan liian hidas.

Zaynin tarttuu hampaillaan boksereideni reunasta ja alkaa vetämään niitä pois. Hänen sänki kutittaa mua. 

"Zayyyyn", kikatan.

"Harryyyyy", Zayn vastaa ja tiputtaa bokserini lattialle. Esille pompahtaa seisova etumukseni.

"Joten meidän kannattaa siis käydä suoraan töihin", Zayn naurahtaa hymyillen leveästi, "käänny." Ja mähän teen niin kuin hän käskee.

Zaynin kädet kulkeutuvat yöpöytäni laatikolle ja ottavat sieltä liukuvoide purkin ja kondomin. Malik asettaa ne paikalleen tottuneesti.

"Toivottavasti sua ei haittaa etten valmistellu kauheesti", Zayn sanoo ottaessaan kiinni peniksestään.

"Ei haittaa, mitä nopeemmin tuut mun sisään, sitä parempi", vastaan.  Samassa tunnenkin Zaynin työntyvän hiljalleen sisälleni, loppu tästä jääkin vain meidän väliseksemme :)
__________________________
heippa lapsoset

Zarry Texts » FinnishDonde viven las historias. Descúbrelo ahora