zarry texts » chapter twenty-eight

645 72 12
                                    

Harry: SÄ VITTU SIT KERROIT ÄITILLE ET OON HUUMEDIILERI ???

Gemma: Joo, sen on oikeus tietää

Harry: Se heittää mut pihalle jos jatkan viel

Gemma: Aijaa

Harry: Että kiitosta vaan

Gemma: Ole hyvä veliseni

Gemma: Eikä se heitä sua ulos

Gemma: Äiti uhkailee aina vihapäissään

Harry: Gem se on tosissaa

Gemma: Mä tuun sinne
_____

Harryn näkökulma

Anne, äiti pamauttaa huoneeni oven auki ja astuu sisälle vihaa uhkuen. Hänen kätensä ovat nyrkissä ja rystyset oven hakkaamisen takia hieman veressä.

"Painu vittuun mun talosta!" nainen karjuu naama punaisena ja avaa huoneeni oven kuin myös vaatekaappini. Hän alkaa heitellä vaatteita ikkunasta ulos.

"Ä-Äiti... mitä sä teet?" kysyn hiljaa, järkyttyneenä. Anne ei ole ikinä ennen käyttäytynyt näin, onko se huume juttu muka niin iso asia, että oma lapsi pitää heittää kadulle? Mielestäni ei.

"Sä häivyt täältä nyt." Anne ottaa ranteestani kiinni ja lähtee kiskomaan mua väkisin alakertaan. Hän käyttää jopa väkivaltaa mua kohtaan, järjetöntä.

"Äiti! Haz!" Gemman ääni kuuluu rappusista, joita pitkin Anne mua juuri raahasi eteiseen. Hän tunkee kengät ja takin käsivarsilleni ja avaa oven, odottaen ilmeisesti, että menen ulos.

"Äiti sä et voi!" Gemma huutaa.

"Nyt hiljaa typerä lapsi!" Anne karjaisee saaden siskoni pelästymään pahan kerran. Gemma luo pahoittelevan katseen suuntaani, ennen kuin mut tönäistään ulos ovesta. Silmät suurina jään hetkeksi tuijottamaan ovea, kunnes menen keräämään vaatteitani pihalta. Anne todella heitti mut ulos omasta kodistani, hän todella teki jotain anteeksiantamatonta vain sen takia, että käytän huumeita. Äitini on aivan hullu, nyt se on tullut todistetuksi.
_________________________
mä kysyn ny toisin päin, onks tääl isac ( elliot ) ja/tai benjamin ( peltonen ) faneja tai ihmisiä jotka kuuntelee niitä ? jos on nii tulkaa ihmees juttusille kikkii _nettaaww_ tai wappii ( numeron saa kikis tai tääl wattpadis yksityisviestil ) :)) muutenki voi toki tulla juttusille

Zarry Texts » FinnishOù les histoires vivent. Découvrez maintenant