zarry texts » chapter thirty-four

631 69 3
                                    

TOINEN LUKU TÄNÄÄ OOTTEKS NY YLPEIT MUSTA
lukekaa siis edellinenki luku jos ette sitä viel oo lukenu

Zayn: Haz?

Harry: Joo

Zayn: Pääsitsä turvaan ???

Harry: Joo

Zayn: Voidaanks tavata ny heti?

Harry: Joo

Zayn: Okei... pääsetsä ton omenatien eteen?

Harry: Joo

Zayn: Okei :) nähää pian

Harry: Joo

Zaynin näkökulma

Suoristan mustan hupparini helmaa ja työnnän käteni tummansinisten farkkujen taskuihin, joissa on polvien kohdalla reiät. Harrya ei näy vielä missään, toivon mukaan hän on edes tulossa. Pojan käytös viestitellessä oli kyllä omituista, se häiritsee mua todella.

"Zayn?" kuulen kysyvän äänen takaatani ja käännyn ympäri Harryyn päin. Harry on kaunis. Näen hänen kasvonsa pitkästä aikaa kunnolla, aikaisemmin kun hänellä on ollut huppu kasvojensa edessä peittämässä niitä.
Kiharapään kasvoilla on muutamia ruhjeita, mutta ne peittyvät Harryn kauneuden alle. Hän on laittanut kiharansakin aivan liian suloisesti, miten en ole muistanut Harryn olevan noin komea?

"Oh, Harry, hei", henkäisen ja siirrän toisen käteni varovasti Harryn olkapäälle saaden hänet kavahtamaan taaksepäin. Hän pelkää mua. Syystäkin.

"Mä en satuta, oon niin pahoillani kaikesta paskasta", sanon huultani purren ja katselen Harryn smaragdinvihreitä silmiä, joista paistaa tuska. Kurtistan hieman kulmiani.

"Zayn... mua ammuttiin", Harry takeltelee ääni väristen ja osoittaa jalkaansa, josta vuotaa verta. Paniikki iskee muhun saman tien ja kaivan puhelimeni taskustani. Näppäilen hätänumeron ja soitan siihen samalla, kun Harry kaatuu tajuttomana mua päin. Nostan kiharapään paniikissa syliini ja alan selittämään tilannetta hieman valehdellen. Ei tämän näin pitänyt mennä...
__________________________
älkää tappako mua

täs on ollu iha hirveesti toimintaa joten nimeän tämän toimintakirjaksi
nii ja tästäki tuli kauheen lyhyt mut ei siitä sen enempää

Zarry Texts » FinnishDonde viven las historias. Descúbrelo ahora