Harryn näkökulma
Puhelin kädessäni pysähdyn odottamaan Zaynia kirjaston eteen. Lumi peittää alleen osan valkoisista converseistani ja tuuli leikittelee muutenkin sekaisin olevilla kiharoillani, jotka olen yrittänyt työntää takkini hupun alle. Lunta sataa ärsyttävästi vasten naamaani ja välillä joudun sulkemaan silmäni. Kunpa Zayn vain onnistuisi tulemaan tänne kerrankin ajoissa - vaikka hän valittaa myöhästelijöistä, on tummaverikkö silti itse myöhässä aina joka paikassa.
"Haz", Zaynin pirteä ääni sanoo takaatani. Käännyn ympäri ja tervehdin häntä takaisin.
"Miks sä kutsuit mua rakkaakseks?" Zayn kysyy ja hieroo käsiään lämmittääkseen niitä, sillä Zaynilla ei näytä olevan mitään käsineitä.
"Milloin?" kysyn.
"Eilen illalla sen jälkeen, ku toivotin sulle hyvää yötä", Zayn vastaa hymähtäen.
"No eksä muka oo vähän niin, kun mun rakas?" virnistän ja lähden kävelemään kodilleni, sillä taisimme sopia menevänne sinne. Zayn lähtee perääni hieman väristen kylmästä, kieltämättä täällä on varmasti ainakin parikymmentä astetta pakkasta.
"Herranjestas, sähän jäädyt", sanon ja kiedon molemmat käteni Zaynin ympärille. Hän painautuu aivan mua vasten, jolloin tupakan haju leimahtaa nenääni. Tiedostin kyllä jo silloin, kun tapasimme Zaynin kanssa ekan kerran, että hän polttaa, mutta yhä se vain ärsyttää mua. Ken tietää, jos joku kerta hän kesken panohetkemme lähtee tupakalle.
"Ollaanks me pian perillä?" Zayn kysyy ja nyökäytän päätäni. Osoitan sormellani isoa, valkoista kerrostaloa, jossa asun toisessa kerroksessa.
Avaan rakennuksen oven näppäillen ovikoodin ja menen Zaynin perässä sisälle. Astelemme portaat toiseen kerrokseen ja pysähdyn nopeasti selkä kotini ovea vasten.
"Harry?" Zayn sanahtaa. Kiedon käteni hänen ympärilleen ja painan huuleni Zaynin omille. Ilotulitteet räjähtävät vatsassani Zaynin vastatessa suudelmaan, hän todella vastasi siihen.
__________________________
VOUS LISEZ
Zarry Texts » Finnish
Fanfiction© nettastyles » tekstiviesti tyylinen zarry tarina jossa tulee olee sellasii ns. oikeitakin lukuja » juoni on kokonaan oma keksimäni » älä kopioi tarinaa tai kansikuvaa » ootte ihania jos votetatte ja kommentoitte