zarry texts » chapter thirty-one

644 71 8
                                    

Zaynin näkökulma

Laskin jokaisen helvetin päivän odottaen. Odottaen vastausta viestiini Harrylta. Sitä sainkin odottaa kauan, oikeastaan en ole saanut vastausta vieläkään. Mutta en ole luovuttanut. En ole myöskään lähettänyt Harrylle sen enempää viestejä, en halua painostaa häntä vastaamaan, vaikka elänkin tällä hetkellä tietämättömyydessä.

Se on kuitenkin täysin omaa syytäni.

Mitäs menin tekemään niin paskasti Harrylle, rakastamalleni ihmiselle.

"Huhuu, Zayniee?"

"Zee?"

Käännän katseeni valkeasta seinästä Louisiin, joka näyttää erittäin huolestuneelta. Eikä Louisia lähes koskaan huolestuneena, tämä on siis aivan uutta.

"Hereillä ollaan", hymähdän ja Tomlinson pyöräyttää kauniin sinisiä silmiään. Ei sillä että pitäisin hänestä enemmän kuin ystävänä.

"Läheks meiän kaa rannalle? Pomo anto vähä vapaata", Louis sanahtaa muuttuen hetkessä jo innostuneeksi. Nyökäytän päätäni, tiedostaen kyllä sen, mihin tämäkin reissu tulee päättymään - joko rantabileisiin tai sitten selliin. Selliin monestakin syystä.

"Loistavaa! Tuu alas eteisee viiden minuutin sisällä, Alex tulee hakee meiät iha pia!" Louis huudahtaa ja ryntää ulos huoneesta kuin joku pikku lapsi. Kyllähän mä tiedän, että rannalle lähteminen merkkaa Louisille vain kahta asiaa - alkoholia ja hyvännäköisiä tyttöjä.

Nousen ylös huoneeni sängyltä, jossa olen muutamia päiviä istuskellut Harrya miettien. Menen vaatekaappini luokse ja pengon sieltä itselleni kokomustat uimahousut ja pyyhkeen. Aurinkolasit nappaan yöpöydältä, ne kun siihen jotenkin ovat ajautuneet.

* * *

Katsahdan itseäni vielä nopeasti eteisen peilistä varmistaakseni, että näytän riittävän hyvältä heteromieheltä. Mä olen saanut aivan liikaa kommentteja siitä, kuinka pukeutumiseni näyttää homomaiselta.

"Sun hiukset on täydellisesti", Louis virnistää vierestäni noustessaan ylös lattialta, kun on kengät saanut jalkoihinsa. Hän tarttuu ranteestani lähtien kiskomaan Alexin autolle.

Tästä se sitten alkaisi, ajattelin noustessani Alexin auton kyytiin takapenkille.
_________________________
kertokaa kommentteihin millon teil on hiihtoloma ja mitä piditte luvusta :) itel on tää viikko lomaa

Zarry Texts » FinnishOù les histoires vivent. Découvrez maintenant