zarry texts » chapter twenty-five

783 74 2
                                    

Harryn näkökulma

Pieni muovinen pussi kädessäni astelen katuja pitkin sateen kastellessa mut täysin ja loikin vesilammikkojen yli, kunnes saavun määränpäähäni baarin eteen. Baari sijaitsee paikalla, jonka vain kaupungin kovimmat jengit ja huumediilerit tietävät - mukaan lukien myös mut.

"Haz viimein!" tuttu ääni huudahtaa baarin ovelta ja kohotan katseeni. Jack. Entinen poikaystäväni ja huumediileri.

"Hei", mutisen ja ojennan miehelle pussia. Hän hymähtää tyytyväisenä ottaessaan sen vastaan ja ojentaessaan mulle rahat, jotka työnnän taskuuni.

"Kiitos. Voit lähteä", Jack ilmoittaa ja virnistää hennosti. Kääntyessäni ympäri Jack läpsäisee kädelläni takamustani, mutta en vilkaisekaan häntä, lähden vain huultani purren kävelemään takaisin Zaynin luokse kodilleni. Mitä luultavammin herra ei oikein tykännyt siitä, että lähdin jättäen vain lapun, enkä vastaa edes hänen puheluihinsa ja viesteihin. Mutta tällä takaan hänen turvallisuutensa.

Zaynin näkökulma

Mua todella häiritsee, kun edes tiedä, onko Harrylla kaikki kunnossa. Hän saa kyllä kuulla kunniansa, kun palaa.

Nousen nopeasti ylös valkealta sohvalta, kun ovelta kuuluu koputus. Ryntään eteiseen ja avaan oven, jonka takana seisoo katuvan näköinen Harry. Silmissäni tulistuu heti ja väistyn hieman, jotta Harry pääsee sisälle.

"Miks hitossa sä jätit mut tänne yksin? Miks sä et vastannu puheluihin tai viesteihin? Ala kertoa Styles!" huudahdan ja työnnän Harryn voimalla seinää vasten. Kaikki se pervous kiharapäästä on kadonnut, on jäljellä vain pelästyneen ja hauraan oloinen viisi vuotta vanha pikku poika.

"Mä odotin sua kolme tuntii! Ensimmäisen tunnin kohalla ajattelin et sul on vaa nii kiire, ettet ehi vastaa, tokan tunnin kohalla aloin jo turhautua ja kolmannen tunnin kohalla suutuin sit totaalisesti!" jatkan huutamistani.

"Zayn, meidän pitää puhua", Harry sanoo ääni väristen ja riuhtoo itsensä irti. Hän menee olohuoneeseen sohvalle ja vetää jalkansa rintaansa vasten. Mitä tämä oikein on? Tietääkseni en sanonut äsken mitään loukkaavaa...
__________________________
mä oon flunssassa ja mul on tylsää joten kirjotinpas nyt luvun
harmillista on vain etten muista enää et mitä suunnittelin harrylle jote XDD mut iloisempiin asioihin HISTORYN MUSAVIDEO ON AIVAN IHANA HJKBHFFB
ja sitten vielä, en malta oottaa et zayn julkasee sen biisinsä, haluun kuulla miltä se kuulostaa niiku yksilö laulajana :)) mut nauttikaas mukavasta koulupäivästänne jos vielä koulussa ootte hehe olipa taas haukaa

Zarry Texts » FinnishDonde viven las historias. Descúbrelo ahora