zarry texts » chapter nine

945 87 4
                                    

Harry: Mis sä oot?

Zayn: Pari minuuttii nii on siin kirjaston pihalla.

Harry: En malta oottaa et nään sut !!

Zayn: Kiva kiva.

Harry: :(((

Zayn: Mitä?

Harry: Et vaikuta kovin innostuneelta :((

Zayn: Aha.

Zayn: Mut oon ny täs kirjaston pihalla.

Harry: Mä tuun.

Zaynin näkökulma

Kieltämättä Harryn näkeminen jännittää, mutta enää en kehtaa kääntyä. En edes tiedä, miksi sanoin Harrylle, että haluan nähdä hänet. Enhän mä ole homo. Tai niin mä itelleni uskottelen, uskottelen niin itelleni joka sekuntti.

"Zayniiiiiiee!" jonkun ääni huutaa takaatani ja käännyn ympäri. Kohtaan kiharapäisen pojan, joka on aika lailla mun pitunen. Hänen olkapäille ulottuvat kiharat hulmuavat hieman tuulessa ja hänen vihreiden silmien lempeä katse on kohdistettu muhun. Ei helvetti. Onko tuo Harry?

"Öh, tunnetaanks me?" kysyn ja annan käteni mennä hiusteni läpi.

"Jep. Oon Harry Styles ja sä oot Zayn, Zayn Malik", kiharapää sanoo ja astelee koko ajan lähemmäs mua.

"Aa Harry, moi", sanon hymyillen. Kieltämättä Harry on komea, nuo kiharat tekevät hänestä vain entistä komeamman.

"Minne sä haluut mennä?" Harry kysyy ja kohautan vain olkiani.

"No mennäänkö sitten yhteen kahvilaan?" Harry jatkaa ja tyydyn taas vain nyökäyttämään päätäni. Huomaamattani herra ottaa kädestäni kiinni ja lähtee kävelemään kahvilaa kohti. Harryn hymyillessä hänen puhtaan valkoinen hamasrivistönsä tulee esiin, en yhtään ihmettelisi, jos kaikki meidän ohi kävelevät tytöt jäisivät tuijottamaan Harrya, sen verran lumoavasti toinen jokaista vastaantulijaa tuntuu vilkaisevan.

* * *

Me juttelimme, nauroimme, joimme kahvia ja onnistuin jopa jotenkin kaatamaan kahvia myös Harryn päälle. Mutta ei toinen ottanut siitä nokkiinsa, nauroi vain. Itse olin luultavasti aivan tomaatin näköinen, kun sopersin Harrylle anteeksipyyntöä. Mutta kaiken kaikkiaan mulla, kuin myös Harrylla oli todella kivaa. Eikä Harrykään ole niin kauhea, kuin on antanut ymmärtää, vaikka hänen juttunsa ovatkin välillä aivan liian pervoja mun korville. Silti päivä lukeutuu ehdottamasti yksiin parhaista, ehkä musta ja Harrysta voi jopa tulla ystävät. Mutta ei mitään sen enempää, kai.
__________________________

Zarry Texts » FinnishDonde viven las historias. Descúbrelo ahora