zarry texts » chapter seventeen

828 80 10
                                    

Harryn näkökulma

Astun sisälle Zaynin kotiin ja vedän kengät jaloistani. Zaynin huulilla on lempeä hymy hänen katsoessaan mua.

"Mitä sä haluut tehdä?" kysyn ja Zayn vain kohauttaa olkiaan. Virnistäen astun askeleen lähemmäs Zaynia ja vien huuleni hänen korvan juurelleen.  Zayn värähtää hieman lämpimästä hengityksestäni ihollaan.

"Nyt kun sä oot eronnut tyttöystävästäsi ja meidän välillä on kaikki hyvin, niin...", aloitan.

"Ei, Harry", Zayn sanoo päätään pudistaen ja tuuppaa mut hieman kauemmaksi itsestään. Huuleni mutristuvat hieman, mutta Zaynin päättäväisestä ilmeestä huomaa, että hän on  tosissaan sanoissaan.

"Me ollaan vaan ystäviä, ikuisesti", Zayn tokaisee ja pyöräytän silmiäni. Toinen ei selvästikkään tiedä, mihin kaikkeen mä taidoillani pystyn. Yksi asia niistä on Zaynin käännyttäminen homoksi, se ei ole missään nimessä helppoa, mutta yrittämisen arvoista.

"Miks ihmeessä, ku olisi jotain ystävyyttä parempaa tarjolla?" virnuilen painaen Zaynin hellästi seinää vasten.

"Hei ihan oikeesti, mä heitän sut kohta ulos", Zayn kikattaa, kun painan huuleni hänen poskelleen. Ei me aikaisemmin olla näin läheisissä tunnelmissa oltu, mutta haluan nyt kokeilla tätä, kun ei Zaynkään sen pahemmin ole vastaan laittanut. Aikaisemmin olemme vain halailleet sen takia, että se Zaynin tyttöystävä, Perrie jätti pojan.

"En mä usko", sanon ja siirrän huuleni hitaasti Zaynin vastaaville. Hän yllätyksekseni vastaa suudelmaan, jolloin ilotulitteet räjähtävät vatsassani. Zayn sulkee silmänsä ja kiedon käteni hänen lantionsa ympärille vetäen pojan aivan itseäni vasten.

"Voi vittu Zayn", henkäisen pojan suuhun tuntiessani käden takamukselleni, joka vähitellen siirtyy housujeni sisään leikkimään boksereitteni reunalla.

"Harry", Zayn kuitenkin sanoo parin minuutin suutelu hetken jälkeen ja vetäytyy kauemmaksi musta. Kohotan hieman kulmiani pojalle.

"Tää ei oikeen... ku mä oon ihastunut yhteen toiseen... et jos vaan tilattaisiin pitsat, ystävinä", Zayn mutisee ja ottaa puhelimen jo valmiiksi taskustaan. Nyökkään hänelle hieman loukkaantuneena, mutta en sano mitään. Ehkä tämä tuli liian nopeasti Zaynille, mutta onhan mulla vielä monta mahdollisuutta yrittää saada Zayn itselleni. Meillä molemmilla on meinaa monta vuotta elinaikaa jäjellä, jos mitään ei vain satu.

__________________________

mä kiitän teitä nyt taas muttamutta kiitos ihan älyttömästi yli 2,500 lukukerrasta, melkein 450 votesta ja yli 100 kommentista !!!!!!!!

ps. nyt kaikki, myös ei jääkiekon ystävät kattoo tänää puol yheksän suomi vastaan venäjä loppuottelun, saatamme saada mm kultaa :) kauheet mainostust mut ei voi mitään xd

Zarry Texts » FinnishOù les histoires vivent. Découvrez maintenant