zarry texts » chapter twenty-six

702 64 11
                                    

Zaynin näkökulma

Harry vetää syvään henkeä ja kääntää sitten vihreiden silmiensä katseen muhun. Hänen silmissään kiiltelee kyyneleitä, joita Harry välillä pyyhkäisee pois silmäkulmastaan.

"Mä... mä oon Zayn huumediileri", Harry sanoo hiljaa ja kohottaa katseensa viimein muhun. Kasvoiltani näkee varmasti järkytyksen, kuin myös lievän hymyn. Olisihan tämä ollut mukava tietää jo silloin, kun tutustuimme Harryn kanssa.

"Mitä?" älähdän.

"Mä oon pahoillani... mun pomo soitti aikasemmin ja mun oli pakko käydä viemäs sille huumeita... sen takii jätin sut tänne", Harry yrittää selittää. Hän ottaa käsistäni kiinni, mutta riuhtaisen ne irti.

"Mä en voi olla huumediilerin ystävä. Tai varsinkaan seurustella sellasen kanssa", tokaisen hiljaa. Nousen ylös sohvalta, menen eteiseen laittamaan kengät jalkoihini ja takin päälleni. Harry yrittää vielä saada mut jäämään, mutta sivuutan hänen sanansa ja juoksen ulos talosta pihalla. Miten hän saattoi jättää jotain tuollaista kertomatta? Luotin Harryyn, mutta enää en voi luottaa kyseiseen herraan. Hän sekoitti pääni, mutta tämä on liikaa. Ei Harryn kaltaisen ihmisen kanssa vain voi olla.

* * *.

Tuntematon numero: ZAYN KILTTI ANNA MUN SELITTÄÄ

Zayn: Vittu voitko jättää mut vaan rauhaa ja poistaa mun numeron niin ku mäki poistin sun numeron yhteystiedoistani ?

Tuntematon numero: MÄ RAKASTAN SUA ANNA ANTEEKS

Zayn: Painu helvettiin

Tuntematon numero: MÄ LUPAAN LOPETTAA TÄN TOUHUN JOS ANNAT ANTEEKS

Tuntematon numero: TIIÄN ET TEIN PASKASTI MUT

Zayn: Voitko kirjottaa ihan normaalisti ???

Tuntematon numero: EN

Zayn: Kiitos

Tuntematon numero: Kulta

Tuntematon numero: Murunen

Tuntematon numero: Sä et ny estä mua

Zayn Malik esti henkilön Harry Styles.
__________________________
kehkehkehkehkeh
ja nii tungen tän saman ilmotukse tänne nii ku lupasin
MENKÄÄ IHANAT LUKEE MUN UUTTA TARINAA NIMELTÄ 'TRUST ME' SE ON LARRY TARINA JA OMISTETTU TEILLE KAIKILLE JEE

Zarry Texts » FinnishOù les histoires vivent. Découvrez maintenant