Zaynin näkökulma
"Älä sano mitään", Harry kuiskaa suudelman välistä ja kietoo kätensä niskani taakse. Itse kietaisen käteni hänen vartalonsa ympärille ja vedän kiinni itseeni. Että olenkin kaivannut tätä.
"Harreeh, mennään mun luokse", kuiskaan ja näykkäisen hellästi toisen huulta, ennen kuin vetäydyn kauemmaksi. Harry nyökkää hieman ja käsi kädessä lähdemme kävelemään kotiani kohti. Koko matkan ajan sydämeni hakkaa tuhatta sataa, en vain voi uskoa saadeeni juuri suudella Harrya. Kieltämättä mun kyllä pitäisi olla vihainen Harrylle äsköisestä valehtelusta, mutta miten mä siihen pystyn?
"Sä saat kyllä kertoo mulle sit kaiken myöhemmin", tokaisen. Taas kiharapää vain nyökkää ja puristaa kättään hellästi omaani vasten. Hänen kätensä on todella luihuinen verrattuna omaani, joten Harryn puristus ei edes tunnu lähes missään. Toisin sanoen poika on todella huonossa kunnossa.
* * *
Avaan Harrylle kotini oven ja päästän hänet sisälle. Onneksi olen ehtinyt siivota täällä hieman, pari päivää sitten kun talo oli vielä aivan pullojen ja likaisten vaatteiden peitossa.
"Sun pitää syödä. Ja samalla voit kertoo mulle sitten kaiken mitä tänä aikana on tapahtunut", sanon ja astelen keittiöön Harry perässäni. Otan jääkaapista makaroonilaatikko kulhon, lappaan siitä kunnon annoksen lautaselle ja lämmitän sen mikrossa.
"Niin... tota kun sä lähit pois... niin..", Harry aloittaa tarinansa saadessaan lautasen eteensä. Istun tuolille kuuntelemaan poikaa. Tiedän että en tulisi välttymään kyyneliltä kuunnellessani Harrya, alkukin kuullostaa jo ihan hemmetin surulliselta...
... jatkuu ensi luvussa :)
__________________________
joo mulla ois yks kysymys
mua on pyydetty kirjottaa tarina isacista ja/tai benjaminista
ja aattelin ehkä joskus kesällä kirjottaa jonkun parikyt lukusen tarinan niistä
siis homo tarinan missä ne molemmat esintyy
joten se varsinainen kysymys kuuluu: onks täällä muita jotka ois kiinnostunu lukemaan ?
ja tää tarina muuten lähenee jo hiljalleen loppuaan
katotaan ny kui monta lukuu vielä tulee, luulisin että jotain 5-10 :)
VOUS LISEZ
Zarry Texts » Finnish
Fanfiction© nettastyles » tekstiviesti tyylinen zarry tarina jossa tulee olee sellasii ns. oikeitakin lukuja » juoni on kokonaan oma keksimäni » älä kopioi tarinaa tai kansikuvaa » ootte ihania jos votetatte ja kommentoitte