nii mä olin viikon kipeenä enkä pystyny kirjottaa
Zaynin näkökulma
"Sä tunnet ton kakaran?" Louis naurahtaa halveksuvasti ja potkaisee tajutonta Harrya kylkeen. Sydäntäni kirpaisee ikävästi.
"E-En... tai siis... m-mä taisin erehtyy henkilöstä", mumisen ja hieron hikisiä peukaloitani yhteen.
"Okei. No mennään sitte ennen, ku kytät tulee", Louis sanoo. Hän ottaa Harryn taskusta vielä muutaman kolikon - jotka ovat viimeiset rahat mitkä kiharapäällä on - ja lähtee sitten juoksemaan pois paikan päältä. Seuraan häntä tietenkin, mutta lasken Louisin huomaamatta Harryn kädelle muutaman setelin, kuiskaten samalla 'anteeksi.' Olen todellakin sen velkaa, jos en enemmänkin.
* * *
Koko loppu illan istuin vain huoneessani miettimässä tekojani. Olen suistunut väärille teille, sellaisille, joiden määränpäänä on vankila. Vankila. Se ei kuullosta hyvältä, en sopisi sinne kaikkien rikollisten keskelle. Mutta Zayn, sähän olet itsekin rikollinen. Valitettavasti. Ei siitä pääse mihinkään.
Missään vaiheessa en kuitenkaan poistanut Harryn numeroa puhelimestani, vaikka herralle taisinkin sitä monesti uhkailla. En vain pystynyt. Harryn nimi on yhteystiedoissani vieläkin 'Rakas❤️' Miksi mä sen muuttaisin tai poistaisin, kun Harry on mulle vieläkin älyttömän tärkeä? Okei, mä olen tehnyt paskasti kiharapäätä kohtaan, mutta tosi rakkaus, se ei katoa sisimmästä koskaan.
Zayn: Harry mä oon pahoillani siitä välikohtauksesta. Oothan sä kuiteki kunnossa? Ja huomasithan ne mun jättämät rahat? Oon niin pahoillani tästä kaikesta, mut lupaan et kaikki järjestyy vielä. - Zayn
En tiedä, kauanko joudun vastausta viestiini odottamaan. Ehkä viisi minuuttia, ehkä päivän, ehkä parikin päivää. Mutta mä jaksan odottaa, tässä työssä olen oppinut, ettei luovuttaminen ole koskaan, missään tilanteessa kannattavaa.
_________________________
kapteeni harry käskee jokaista kommentoimaan jotain :)
VOUS LISEZ
Zarry Texts » Finnish
Fanfiction© nettastyles » tekstiviesti tyylinen zarry tarina jossa tulee olee sellasii ns. oikeitakin lukuja » juoni on kokonaan oma keksimäni » älä kopioi tarinaa tai kansikuvaa » ootte ihania jos votetatte ja kommentoitte