Zaynin näkökulma
Onhan se mukava herätä syntymäpäivänään, kun poikaystävä on tehnyt aamupalaa ja jopa vaivautunut tuomaan sen tarjottimen kera sänkyyn.
Hörppään kahvikupistani hieman ja nappaan leivän käteeni. Harry on laittanut sen päälle juustoa, kinkkua ja kurkkua - kaikkea mistä pidän.
"Kiitos Harry oikeesti, ei sun olis tarvinnut", hymyilen leveästi, mutta Harry vain pudistelee päätään. Naurahdan hieman.
"Zayn", Harry sanoo ja käännän katseeni tarjottimesta takaisin häneen. Harry on kyykistynyt sängyn viereen ja hän pitää sormusrasiaa käsiensä välissä.
"Harry... omg...", kuiskaan.
"Mä oon tosi huono pitämään puheita, mut yritän nyt kuitenkin... Zain Javadd Malik, mä rakastan sua ihan helvetin paljon. Meiän suhde ei todellakaan alkanu hyvin. Tai se alko, mut sitten kaikki alko menee päin persettä. Mut tosirakkaus ei häviä koskaan, siks me varmaan ollaankin tässä. Tuutko sä mun mieheks?" Harry kysyy ja tunnen kyyneleen poskellani. En voi uskoa tätä todeksi.
"Totta kai mä tulen!" huudahdan. Siirrän tarjottimen pois tieltä ja hyppään Harryn kaulaan. Hän pujottaa sormuksen sormeeni ja liittää huulemme yhteen. Nämä ovat elämäni parhaimmat syntymäpäivät.
__________________________
aik laimee kosinta mut kosinta kuitenki.
tuntuu tyhmältä jättää tää tarina tollee 39 luvun kohdalle mut ei voi mitää :D nii siis tää oli ny tässä.
ja hei kertokaa jookosta mielipiteenne tästä koko tarinasta ja joo niin.
ps. onks väärin sanoo et rakastan teitä ? no sanonpahan kuiteki, rakastan teitä kaikkia :3
pps. kuka muu on innoissaan tänää alkavist jääkiekon mm-kisoista ? MINÄ OLEN HELVETIN INNOISSANI KOSKA SEBASTIAN AHO PELAA SIELLÄ
hyvää päivänjatkoa :)
STAI LEGGENDO
Zarry Texts » Finnish
Fanfiction© nettastyles » tekstiviesti tyylinen zarry tarina jossa tulee olee sellasii ns. oikeitakin lukuja » juoni on kokonaan oma keksimäni » älä kopioi tarinaa tai kansikuvaa » ootte ihania jos votetatte ja kommentoitte