zarry texts » chapter thirty-five

577 59 12
                                    

Zaynin näkökulma

Ambulanssi pysähtyy valot välkkyen eteemme ja hoitajat tulevat nostamaan Harryn sylistäni vieden hänet sisälle ambulanssiin paremminmakaamaan. Seuraan heitä ja istun paarien vieressä olevalle puutuolille.

"Tuota... tämä veri on tekoverta", yksi hoitajista sanoo hämmentyneenä ja kurtistan kulmiani.

"Mitä?!" älähdän. Samalla Harry nousee istumaan, nauraen huvittuneena.

"Haha se oli vitsi! Halusin kostaa sulle jotenkin!" Harry räkättää ja sisälläni kiehahtaa. Miten hän kehtaa esittää kuolevaa?

"Törkeää! Tästä tulee sakot perään!" hoitaja tuhahtaa. Nyökäytän hieman päätäni ja kiskaisen Harryn ranteesta ulos ambulanssista. Hän nauraa yhä heleää nauruaan. Itse en tykkää tästä yhtään, ei Harrylla ole mitään oikeutta kaikesta paskasta huolimatta tehdä näin. Ja kaiken lisäksi ehdin vielä soittamaan ambulanssin, kuin myös joudun luultavammin maksaa ne sakot - Harrylla ei meinaa sitä rahaa taida olla.

"Haz toi ei ollu yhtään hauskaa! Mä meinasin saada helvetti sydänkohtauksen sun takia! Tajuutko, sy-dän-koh-ta-uk-sen!" raivoan vihaisena päästessämme kadulle. Muutama ohikulkija katselee meitä oudoksuen kun näin kadulla huudan Harrylle, mutta en välitä.

"Että mä vih...", en ehdi sanoa lausettani loppuun, kun Harry jo painaa huulensa vastaavilleni.
__________________________
taas paska luku
mut kommentoikaa jookosta, niitä kun on tullut viime lukuihin todella vähän :(( ja votetkaa toki jos piditte.

Zarry Texts » FinnishOù les histoires vivent. Découvrez maintenant