Benim İçin Çığlık At'ın önceki bölümünde:
Melek: Buraya geldiğim için beni pişman etmediniz kızlar. Bundan memnuniyet duyuyorum.
Burcu: Bence en doğrusunu yaptın. Ne o öyle aileyle birlikte kutlamalar falan? Yaklaşık olarak 1 ay sonra lise öğrencisi olacağız sonuçta, öyle değil mi? Artık büyümemiz, kız kıza eğlenmemiz lazım.
Melek: Saat... Daha 23.00 sanırım.
Telefonun ekranına baktılar. Arayan Emir'di.
Nur: Alo Emir? Bir şey mi oldu?
Melek: Kızlar Burcu nerede?
---
10 santimlik topuklu ayakkabılarıyla takır takır yürüdükten sonra en arkaya geçen Linda ve Melis sınıf hakkında çoktan konuşmaya başlamışlardı.
Linda: Buradakiler çok inek olacak gibi geliyor bana.
Melis: Bana da. Şu an sınıfta olanlara baksana bir. Hepsinde de aynı tip var.
"Geç kaldığım için özür dilerim, girebilir miyim?"
"Tabii ki de."
Nur: Oha inanamıyorum. O-
Melek: Evet Emir. Ne olmuş ona?
Nur: Hiçbir fikrim yok!
Emir saçlarını özenle taramış, çok şık bir gömlek, gömleğin altına dar kot pantolon giymişti. Ayakkabı ise markaydı. Sınıfta oturacak yer aradı. Bir tek bir oğlanın yanı boş görünüyordu. Bu oğlanı daha önce hiç görmemişti.
Emir: Merhaba, yanın boşsa oturabilir miyim?
"Tabii ki de."
Emir: Ben Emir, Emir Mert. Mert soyadım bu arada.
"Memnun oldum. Ben de Bora, Bora Yalçın."
--
"Bayan kırmızı bıyık artık bayan kırmızı ruj oldu. Sana günü geldiğinde öğreneceğini söylememiş miydim parfüm bulutu? -A"
"Öpücüklerimi özledin mi Bay Öpücük? -A"
"Duyguların o günkü kadar yoğun mu Bayan Sapık? -A"
--
Emir eve vardığında posta kutusunda bir kağıt buldu. Gönderenin ismi yazmıyordu fakat koparılmış bir sayfaydı. Kağıdın üstünde adın yazıyordu. Yazı da tanıdık geliyordu. Kağıt arkalı önlü yazıyla doluydu. Kağıdın arkasında bugün aynada okuduğu yazı yazıyordu.
"Bu sana yolladığım ilk sayfa. Eğer uslu bir çocuk olursan devamını da alabilirsin! -A"
--------
"Sevgili günlüğüm,
Bugün her zamanki gibi sıradan bir gün. Okuldaki sıkıcı derslerden sonra kendimi eve atıp sana yazı yazmaktan mutluluk duyuyorum. Sıradan arkadaşlarım içerisinde aslında sıradan olmayan bir kişi ile bugün çok tuhaf şeyler yaşadım. Artık arkadaş olduğumuzdan pek emin olamasam da hoş şeyler değillerdi. İkimizin de duyguları vardı sanıyordum ama aslında öyle değilmiş. Onunki sadece arkadaşça duygularmış. Oysaki benimki bundan öteydi. Bu kadar popüler olmama karşın beni reddetmesine bir hayli kızgınım. Bu yaptığı terbiyesizlik yanına kalmayacak. Burcu'ya kızdırmak ne demek ona göstereceğim."
Saat 18.00'dı. Koltukta oturup elindeki kağıdı okuyan Emir ilk önce ne olduğunu pek anlayamasa da bunun Burcu'nun günlüğüne ait olduğu çok açıktı. İyi ama bunu kim nasıl ele geçirmişti? Burcu'nun günlüğü kimdeydi? -A'da mı? Yoksa mesajları atan da Burcu'nun ta kendisi miydi? Kendisinden başka mesaj alan birisi var mıydı? Bundan emin olmanın tek yolu diğerlerine de haber vermekti. Elini telefona götürse de yüreği yemedi. Sırrının açığa çıkmasını istemiyordu. Aynı olaylar tekrar yaşanırsa kötü şeyler olabilirdi fakat çok belliydi ki Burcu ve kendisinden başka bir de -A bu olayları biliyordu. Elindeki kağıdı katlayıp cebine koydu. Tam bu sırada telefon çaldı ve irkildi. Arama gizli numaradandı. Açmaya pek cesaret edemedi fakat kendini açmaktan da alıkoyamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Çığlık At!
Mystery / ThrillerOkulun popüler kızı olan Burcu, Melek için düzenlenen küçük bir doğum günü partisinin ardından kaybolur. Kimisi Burcu'nun bildiği sırları kimisi tehdit içeren mesajlar alan Burcu'nun arkadaşları Emir, Melek, Melis ve Nur; kendileriyle uğraşan kişiyi...