2x10: Elveda Sevdiceğim, Kardeşim, Dostum!

74 11 17
                                    

Benim İçin Çığlık At'ın önceki bölümlerinde:

2x08

"Bir insanın hayatını kaybetmesi bu kadar basit mi sizin için?" Melis'in gözlerinin içine dik dik baktı.

"Emin ol, birinci derece akrabalarından birini kaybeden sen olmadığın için bu duyguyu anlayamazsın." dedi Bora. Saate baktı, teneffüsün bitmesine beş dakika civarı bir süre kalmıştı.

Melis, Nur ve Bora hararetli bir şekilde atışırken Emir sınıftan olanları dinliyordu. Kafasını aşağı yukarı salladı ve sinsice gülümsedi. Kendisinden sakladıkları bir cinayet vardı demek. Konuşma biter bitmez şüphe çekmemek için sınıftan çıktı.

-

"BENDEN NE İSTİYORSUN? HERKESİ NEDEN ÖLDÜRDÜN? EĞER ÖLECEKSEM KİM OLDUĞUNU ÖĞRENMELİYİM."

Katil hiçbirine cevap vermeden Nur'un üstüne yürüdü. Kendini korumak için bıçağı kullanan Nur ilk hamleyi ıskalamıştı. Ne var ki ikincide katilin bir yerini kesmeyi başarmıştı. Neresi olduğunu bilmiyordu çünkü katili bile zor görüyordu. Ne olduğunu anlamaya çalıştığı sırada suratına yediği yumrukla birlikte kendini yerde buldu. Elindeki bıçağı katil almıştı, öleceğini anlayınca yapılması gerekenleri yaptı. Son bir kez şehadet getirdi ve dua etti. Tam o sırada bir silah sesi duyuldu. Nur ayağa kalkmaya yeltenirken suratına fışkıran kanın etkisiyle acı içinde ciyakladı. Birisi katili vurmuştu. Katilin cansız bedeni Nur'un tam üstüne düştü. 

---

2x09

"Burcu?"

"Senin için çok endişelendim Nur. Şükürler olsun iyisin. Sana küçük bir hediyem var."

"Neymiş?"

Cebinden bir tabanca çıkardı, içi boştu.

"Bunu kendinle beraber kasabadan götüreceksin ve bir nehre atacaksın."

"Nedenmiş?"

Nur'un saçını hafifçe çekti ve sitemle konuştu.

"Ne zamandır bu kadar özgüvenlisin? Dediklerimi sorgulama ve yap."

"Yapmazsam ne olacak?"

"Sevdiğin insanlar zarar görecek Nur. Birazcık aklın varsa bunu alıp götürürsün."

---

"Günaydın bebeğim, gitmek için hazır mısın?"

Nur odasına son bir kez baktı. Daha dün neler düşünürken bugün geldiği nokta neydi? Dayanamadı ve gözyaşlarına boğuldu. Hayatı boyunca huzurlu olmayı dilemişti fakat bu dilek hiçbir zaman gerçekleşmeyecek gibi duruyordu. Annesi Nur'a sarıldı ve paketlerle birlikte aşağıya indiler. Babası gerekli eşyaları bagaja yerleştirdi ve arabaya bindiler. Nur içinden birkaç cümle söyledi.

"Elveda lanetli kasaba! Böyle bitsin istemezdim maceramız ama buraya kadarmış demek ki..."

Bu sırada telefonuna mesaj gelmişti. Anlaşılan alacağı son mesaj buydu.

"Şah mat! -A"

---

Emir, Melis'in sılayı öldürdüğü videoyu içeren bir flaş aldı.

"Flaşın içinde bu görüntüler var. Sevgili arkadaşın Nur, senden önce olanları öğrenmişti. Ondan da söylemesini istedim lâkin beni dinlemedi. Şimdi sıra sende, bu flaşı polise teslim et ve başka bir ödül al. Aksi takdirde seni de Nur'u delirttiğim gibi delirtirim ve kasabadan kaçmak zorunda kalırsın. Yirmi dört saatin var, süren başladı. -A"

Benim İçin Çığlık At!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin