3x03: Büyük Hata#2

77 11 16
                                    

[Bölümün ismi 2.sezon 5.bölümün ismine bir göndermedir.]

2x05: Büyük Hata

3x03: Büyük Hata#2

Benim İçin Çığlık At'ın önceki bölümlerinde:

Taylor, babasının alnını öptükten sonra hastane odasından çıkarak kızların yanına, kafeye gitti. Melek, Melis'in pansumanlanmış bacağına baskı yapatken Melis aldığı ekstra kahveyi Taylor'a uzattı.  

"Size söylemem gereken bir konu var kızlar."

"Ne oldu Taylor?"

Melis daha fazla ürkmek istemiyordu. Bir eliyle Melek'i diğeriyle Taylor'ı tuttu. Taylor'ın ağzından dökülen laflar Melek'i şok edecekti.

"Siz de bu mesajı aldınız mı?"

Telefonunu çıkarıp mesajı Melek ve Melis'e gösterdi. Melis pek etkilenmemiş gözüktüğünden Melek ona da aynı mesajın geldiğini anladı.

"Merhaba, nasılsınız? Mutlu musunuz? Başınıza gelenlerin suçlusu olarak Emir'i belleyip onun da patlamadan ölmesine neden oldunuz."

"Umut? Ne işin var burada?"

Omuz silkti.

"Gidiyordum zaten, belleğinizi tazelemek için gelmiştim."

Büyük bir üzüntü duyarak yerin desenini incelediler. Melis'in gözünden yaşlar süzüldü. Sabah kafede Emir'le ilgili dediklerini hatırlayınca bir kez daha kalbi çarptı. Birkaç dakika sonra kendini toparlayınca saate baktı. Taylor bunu fark edince kızları eve bırakmayı teklif etti.

"Çok güzel olur, bizi Meleklere bırak..."

"OLMAZ!"

"Nedenmiş?"

"Kerem gelecek de ondan."

 "Yanlış hatırlamıyorsam uzun süre şehir dışında olacak demiştin."  

-

"O hâlde ilk ses kaydı için beklenen an geldi. Bu ses kaydı senin için, Melek." 

-

"Bahadır? Ne işin var senin-?

"Sessiz ol, birisi bizi duyabilir. O sırların ortaya çıksın istemezsin diye umuyorum."

"Seni pislik, ne istiyorsun benden?"

"Ne istediğimi sen de gayet iyi biliyorsun. Yaptıklarının bedelini ödemeni istiyorum."

"Ne yapmışım ben?"

Bahadır istemsizce güldü. Suratını buruşturmaya devam edip Kemal'in yüzüne yumruğu yapıştırdı.

-

"Ölüm Meleğinin Şarkısı"

Burcu ve Melek kitap aynı anda çektiklerinde bir gerilimin yaşanacağını anlamışlardı. Burcu çeviklikle kitabı Melek'in elinden aldı.

"Bunu ben okuyacağım, kendine başka kitap seç."

"Yok artık, sen kendine başka bir kitap seç."

"Uzun tartışmalar sonucunda kitabı sıra sıra okumaya karar vermiştik. İlk okuma hakkını bana tanıdın, kendine başka bir kitap seçtin. Şimdi düşündüğünde belki benim fazlasıyla kaba olduğumu düşünüyorsun ama inan bana sen bütün bunları hak ettin, neden mi? Öyleyse dinlemeye devam et."  

-

"Maalesef ki Burcu'yu bekliyorum."

"Maalesef mi?"

Benim İçin Çığlık At!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin