Epilog

4K 278 68
                                    

Przeczytaj notkę pod rozdziałem!!

Remus nie mógł uwierzyć, że Peter ich zdradził. On był Strażnikiem Tajemnicy. To on zdradził ich przyjaciół. Chłopak zacisnął pięści wchodząc po schodach.

-Remusie! -usłyszał donośny głos Dumbledore'a. Mężczyzna stał obok wejścia do swojego gabinetu. Wyglądał na zdenerwowanego.

-Panie dyrektorze...

-Remusie, gdzie jest Syriusz?

-Powiedział, że idzie się przejść. James jest jego... Był jego najlepszym przyjacielem.

-Puściłeś go samego? Niedobrze mój drogi, niedobrze.

-Ufam mu. Obiecał, że nie zrobi niczego głupiego.

-Chłopcze, musisz się nauczyć, że osoba kierowana chęcią zemsty zrobi wszystko, aby tej zemsty dokonać.

-Zaraz.. Czy pan sugeruje, że...

-Syriusz będzie chciał pomścić Jamesa i Lily. -wyszeptał cicho staruszek.

x x x

Remus wziął gazetę do swojej drżącej dłoni. Pierwszy raz od miesiąca postanowił przeczytać wiadomości ze świata magii.

Lucjusz Malfoy wyparł się powiązania ze Śmierciożercami i samym Voldemortem. Został uniewinniony.

xxx

Syriusz Black został skazany za zabicie tuzina mugoli oraz swojego przyjaciela Petera Pettigrew. Oskarżono go również o wydanie Potterów w ręce samego Czarnego Pana. Spędzi resztę swojego życia w Azkabanie.

Remus odrzucił od siebie gazetę jakby była czymś obrzydliwym. Nie mógł w to uwierzyć. Syriusz obiecał mu, że nie zrobi niczego głupiego. Obiecał. Tymczasem zabił niewinnych ludzi. Oskarżony o zdradzenie Potterów? To niemożliwe.. Przecież to Peter był Strażnikiem Tajemnicy.. A co jeżeli nie?

Do oczu chłopaka napłynęły łzy. Zacisnął pięści z całej swojej siły.

-Dlaczego... - wyszeptał cicho.

Został sam. James i Lily nie żyją. Peter nie żyje. Syriusz jest w Azkabanie. Został sam jak palec.

Chłopak położył się na łóżku w wynajętym, mugolskim mieszkaniu. Podkurczył nogi i objął je rękoma. Nigdy nie czuł się bardziej samotny niż w tym momencie.

xxx

A więc to już koniec historii moi drodzy! Bardzo dziękuje wszystkim, którzy tutaj ze mną wytrwali! Ale mam dla was niespodziankę! Szkoła powoli sie kończy, a wakacje oznaczają więcej czasu wolnego a to oznacza.... DRUGĄ CZĘŚĆ TEGO OPOWIADANIA.
Mam napisany już prolog, dodam go dzisiaj, odwiedźcie mój profil pod wieczór xx Druga część będzie zawierała o wiele więcej romantycznych momentów wolfstar! Akcja będzie się toczyć w Hogwarcie, gdzie Lupin będzie nauczycielem Obrony Przed Czarną Magią! Mam nadzieje, że wam sie spodoba. Do zobaczenia xx

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 14, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

library // the maraudersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz