Lia
Júj, azt a rohadt, ez nagyon fáj! Istenem, menten szétmegy a fejem! Soha, de soha többé nem iszom! – hát igen, az ébredés fájdalmas pillanata...
– Szerinted mit csináltak ezek? – Louis hangja törte meg a csendet.
– Hát föl vannak öltözve, szóval valószínűleg semmit. – most Liam szólalt meg.
Mit... mit keresnek ezek a szobámba?
Lassan kinyitottam a szemem és Zayn gyönyörű, barna tekintetével találtam szembe magam. Ijedten ültem fel és egyben fordultam oldalra, aminek eredménye az lett, hogy lefejeltem a fölöttem magasodó srácot és valakit lelöktem az ágyról, de hogy kit, nem tudom.
– Aú! – nyöszörögtem.
– Mi a fa...?! – egy kissé dühös hang harsant mellőlem a padlóról. Niall.
Na várjunk csak! Mit keres Niall a padlón? És kit löktem le? Lehet, hogy akit lelöktem és Niall... ugyanaz?
Végül elszántam magam és körbenéztem. Zayn, Harry, Louis és Liam állt az ágyam lábánál, míg a szőke fiú föltápászkodott.
– Ti mit kerestek itt? – tettem fel a legalapvetőbb kérdést ebben a helyzetben.
– Titeket – válaszolt magától értetődően Liam. – Pontosabban Niallt, mert egy fotózásra kell mennünk és nagyjából... – nézett a telefonja kijelzőjére – most kellene odaérnünk.
– Basszus, tényleg! – kapott a fejéhez a szőke fiú. – Tíz perc és elkészülök! Addig lent várjatok.
– Miért, lesz még egy gyors menet? – vigyorgott Harry. Szinte már-már reflexből hozzávágtam egy párnát, mire vihogva kisétált. Aztán a többiek is követték.
– Tudsz adni valami bogyót a fejfájásra? – kérdeztem kis idő múlva a fiúk távozását követően.
– Aha. Várj egy kicsit! – eltűnt a fürdőmbe, és mikor visszatért egy gyógyszeres dobozt hozott magával. – Tessék!
– Köszönöm. – vettem el tőle hálásan. Úgy, ahogy volt, szárazon lenyeltem a kerek kis bigyót.
– Nem kell víz vagy valami más folyadék?
– A-a. – ráztam a fejem mosolyogva. – Mint láthatod, jól megvagyok a nélkül is.
– Jól van. Ismét csend telepedett közénk.
– Figyelj... – kezdtem.
– Hm? – nyitotta nagyra kíváncsi kék szemeit.
– Miért aludtál velem? – tettem fel pirulva a legjobban foglalkoztató kérdést.
– Ja! Mikor hazahoztunk téged és Nathit George-dzsal, én hoztalak be a szobádba, de ahogy letettelek az ágyra kiesett a telefonom a kezemből és te meg ráfeküdtél. Ki akartam szedni alólad, de úgy, hogy ne ébresszelek föl, ugyanis közben elaludtál. Óvatosan átfordítottalak, viszont valahogy a karod beleakadt a nyakamba és lehúztál. Szóval szó szerint az ágyadba kötöttem ki. Nem tudtam fölkelni, így itt aludtam veled.
– Jézusom... – suttogtam. – Haza kellett hozni? És bele karoltam a nyakadba? Olyan hülye vagyok, ne haragudj! – a képem a tenyerembe temettem, hogy leplezzem pipacs színét.
– Hé, nem gáz! Vicces volt. – kuncogott Niall, ahogy elhúzta a mancsaim az arcom elől.
– Nem, nem volt az! Inkább ciki. Amúgy is, szerinted szép, ha egy lány leissza magát a sárga földig?
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Can't Believe It /BEFEJEZETT/
FanficLondonba érkezésük után pár órával a moziba igencsak érdekes dolog történik velük. Hatalmas tömeg, vérző tenyerű lány, aggódó idegbeteg barátnő és egy kedves idegen, aki nem is olyan idegen. Hiába van percre pontosan megtervezve egy pillantás és min...