Ajánlás

343 5 0
                                    

  Sziasztok Kedveseim! Ne haragudjatok, hogy mindig zaklatlak benneteket, csak gondoltam esetleg párotokat érdekelhet a legújabb sztori, amiben közreműködöm. Jelen pillanatban kedves Írótársammal, MyFloower-rel ültünk össze újabb történetre. Többek között vele dolgoztam az I Can't Believe It-en is, ahogy a második részén is, és most újabb szerelemgyerek van születőben. Mi személy szerint imádjuk a történetet. Egy kis bevezetés:

Dream or Reality?

  Lily és Nina átlagos egyetemista élettel megáldott lányok. Szeretik a pörgős New Yorkot és a bulikkal teli főiskolai mindennapokat. Azonban egy részeg, kiesett este után, másnap két új srác érkezik az iskolába, valamint a lányok életébe is.

  Aaron és Nathan a new yorki Harlemben laknak egy koszfészekben. A szülők megelégelték a léhűtők viselkedését és úgy döntöttek összepaterolják őket, hadd tapasztalják csak meg az élet nehezebbik oldalát is. A fiúk a legjobbat próbálják kihozni a helyzetükből, marihuánával kereskednek és ezzel is váltják ki a drogos lakástulajdonosnál a bérlés díját. Ők ketten sok érdekességet rejtenek az arrogáns külső mögött és lassacskán a lányok akarata ellenére barátokká válnak... Bár nem biztos, hogy létezik fiú-lány barátság. Ha tudni szeretnéd, hogy mit sül ki abból, ha valaki folyton az idegeidre megy és, hogy ennek hosszútávon, hogy lehet ellenállni, tarts velünk és a kis csapattal, akik mind más háttérrel rendelkeznek.

  Figyelem, 18+ jelenetekkel és obszcén szavakkal tarkított fejezetek következnek! A történet írása még folyamatban van, ezért lehet, hogy kell várni a részekre majd! Ezeket figyelembe véve kezd olvasni a sztorit!

  Remélem minél többen benéztek! Imádlak Titeket! <3 :*

Itt találjátok: @myfloowerandvivi9704 , Dream or Reality , ez a közös profilunk. :)

I Can't Believe It /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora