Lia
– Jóóó reggeeel! – óbégattam a One Direction One Way Or Another című földolgozását túlkiabálva. Nathi nyöszörögve a fejére húzta a takaróját. – Ééébresztőőő!–Tovább hangoskodtam, de semmi reakció. Lekapcsoltam a zenét.
– Oké. Játszhatunk így is. – összedörzsöltem a tenyereim és agyalni kezdtem.
Mit csináljak? Mit, mit, mit? Meg van!
Kisiettem a szobából, le a recepcióra. De a lépcsőn összeakadtam Harry-vel.
– 'reggelt. – köszöntött.
– Neked is. – mosolyodtam el. Ahogy elmentünk egymás mellett megfogta a csuklóm és nem engedett.
– Mi az?
– Emlékszel mit kérdeztél pár napja a vacsoránál? – mélyen a szemembe nézett.
– Öhm... a Jessicás sztori után?
– Igen.–Bólintottam.
– Nem akartam bunkó lenni, csak kényes téma és... – jöttek le a lépcsőn, ezért arrébb kellett álljunk. Lementünk a legközelebbi pihenőig. – Menjünk be oda... – intett a fejével egy ajtóra.
– Harry, nem megyek be veled semmilyen sötét helyre, azt felejtsd el! – szögeztem le.
– Jó, akkor viszont nem kapsz választ. – elengedett – nem is vettem észre, hogy még mindig fog – és indult volna fölfelé, de elkaptam a pólója nyakát. A viselője odakapott és ijedten hátrafordult.
– Te normális vagy?! Ha utálsz, csak mondd meg, kinyírni azért nem kell! – elengedtem és bocsánatkérő halovány mosolyt küldtem felé.
– Eddig nem érdekelt, csak azért kérdeztem meg, mert zavarba akartalak hozni, de most már kíváncsi vagyok, úgyhogy mondd el!
– Ha följössz oda. – jelentette ki karba font kézzel.
– Jó. Rendben. De gyors legyél, mert kb tíz percem van még, hogy belerohanjak a vesztembe.
– Ezt hogy érted? – kérdezte hátrapillantva, ahogy kinyitotta az ajtót. Tök sötét volt bent.
– Nathit én ébresztem. – feleltem miközben előhalásztam a telefonom, hogy világíthassak vele.
– Ó, világos! Azt add ide és kövess! – elvette a telóm és megindult. Egy lépcsősor tudtam kivenni, meg világos falakat.
Hurrá, egyedül vagyok Harry Styles-szal egy puccos hotel fura helységében! Remélem, nem derül ki, hogy pszichopata, mert kezdtem megkedvelni, most, hogy normális. Jaj, hány lány kívánja majd a halálom, ha ez a sötét helyes-kaland kiderül...
Csigalépcső volt, ami egyre csak kanyarodott és már azt hittem soha nem lesz vége. De Göndörke megtorpant, nekem meg egy centi hiányzott, hogy egyenesen neki menjek.
– Szólni esetleg? – vontam kérdőre mérgesen.
– Bocs. – zár kattant és nyikorogva kinyílt valami. Erős fény ömlött be az arcunkba. Harry kilépett a sima felületre, ami elénk terült. – Tegnap este kellett volna idejönni, csak ez nem jutott az eszembe. – jegyezte meg a feje mögött összefűzött ujjakkal.
– Ez a tető? – megkapaszkodtam a falba, mert a gondolatra is szédülni kezdtem, hogy milyen magasan vagyunk. Pár méter még nem árt meg annyira, azt kibírom, de hogy egy épület tetején flangáljak... Basszus!
ESTÁS LEYENDO
I Can't Believe It /BEFEJEZETT/
FanficLondonba érkezésük után pár órával a moziba igencsak érdekes dolog történik velük. Hatalmas tömeg, vérző tenyerű lány, aggódó idegbeteg barátnő és egy kedves idegen, aki nem is olyan idegen. Hiába van percre pontosan megtervezve egy pillantás és min...