Lia
– Vas happnin, Lia?! – robbant be az ajtón Zayn reggel kilenc óra körül.
– 'reggelt neked is! – intettem mosolyogva. – Hupikék törpikéket nézek és iszom a kávém. Csináljak neked is?
– Majd én! – ment a konyha irányába. – Niall merre? – kérdezte óvatosan.
– Nem tudom és, őszintén szólva nem is érdekel.
Erre nem felelt, csak a fejét rázta. Mikor kész lett a koffeinbomba, mellém ült.
– Hát téged kerül a borotva, vagy mi van? – néztem végig az arcán.
– Múltkor elszökött és azóta nem láttam. – vonta meg a vállát vigyorogva.
– Dinka! – kuncogtam. – Amúgy mi járatban?
– Figyelj, kérhetnék egy szívességet?
– Persze. – mondtam magától értetődően.
– Csütörtökön lesz Perrie szülinapja, de az új dal miatt nagyon elfoglaltak a lányokkal, ezért gondoltam előrébb hozhatnánk két nappal a buliját, amit rendezni szeretnék neki. Nekem a tortát és a sütiket kell intéznem, meg ilyenek, szóval nincs időm feldíszíteni a házát, mire hazaér...
– Ja, vágom már, mire akarsz kilyukadni! Nathi és én dekoráljuk ki, ugye?
– Aha. Segítenétek? Nyugi, nem kell egyedül! Jaymi, Olly, Josh, Niall és George is ott lesznek.
– Niall és George? – ismételtem meg felvont szemöldökkel. – Segítünk természetesen, de biztos, hogy jó ötlet ez?
– Tudom, tudom! Én is gondolkodtam már ezen, de JJ nem ér rá Priectone miatt, Harrynek is dolga van, ahogy Lou-nak, valamint Payno-nak is. Ők csak később csatlakoznak.
– Kérlek, Zayn, legalább Niall-lel kezdj valamit! George és Nathi kétlem, hogy ordibálni kezdenek majd, de én ezt nem tudom megígérni, ha vele kell összezárva legyek! – győzködtem a sötét srácot.
– Ahj, tudtam, hogy ezt mondod, csak azért megpróbáltam. Na jó, elviszem magammal Niall-t a cukrászdába, meg a többi helyre!
– Köszönöm.
– Én köszönöm, hogy segítetek.
– NATÁLIA! – kiabáltam barátnőm szobája közepén állva. – Ideje fölkelni álomszuszék! Gyerünk, gyerünk, ki az ágyból!–Nyöszörgés hallatszott a párna mélyéről, de mozdulni nem mozdult a meleg takaró alatt lévő test. Lerántottam róla a melegséget hozó paplant, de nem nagyon zavartatta magát. Összébb húzta magát és kész. A párnát rángattam a feje alól, de abba meg görcsösen kapaszkodott.
– En-gedd-már-el! – tagoltam az anyagot ráncigálva, de semmi haszna nem volt. – Oké, játszhatunk máshogy is!–Elvettem a kisszekrényen lévő virágvázát, a növény a földre dobtam, és a váza tartalmát a felkelni nem akaró lány fejére löttyintettem. Na, attól egyből életre kelt!
– Te normális vagy?!
– Igen! – zártam le ennyivel és otthagytam.
Negyed óra múlva száraz hajjal, fölöltözve csoszogott ki a főzőhelyiségbe.
– Jó reggelt! – vigyorogtam rá bájosan. – Jól aludtál? Csodálom, hogy ilyen korán már ébren vagy! Kávét? – dugtam az orra alá a gőzölgő csészét.
ESTÁS LEYENDO
I Can't Believe It /BEFEJEZETT/
FanficLondonba érkezésük után pár órával a moziba igencsak érdekes dolog történik velük. Hatalmas tömeg, vérző tenyerű lány, aggódó idegbeteg barátnő és egy kedves idegen, aki nem is olyan idegen. Hiába van percre pontosan megtervezve egy pillantás és min...