– Mindened megvan? – kérdeztem sokadszorra.
– A deszkám, a headset-em és a telefonom itt van, szóval igen.
– Rágód van?
– Aha.
– De fogat is mostál, ugye?
– Igen.
– Parfümöt tettél magadra?
– Egy kicsit. – bólintott nem túl biztatóan. Odahajoltam és megszaglásztam. Aztán szem forgatva a szobájába mentem, előhalásztam az illatszert és visszatértem hozzá.
– Még mindig fáj a lábad? – kérdezte a bicegésemre célozva.
– Ja, de már nem annyira. Majd jó lesz, de ne gondold, hogy ismét elmegyek veled holmi hidakról ugrándozni szórakozásból!
– Ó, dehogy nem! Biztos vagyok benne, hogy újra rá tudnálak venni.
– Hahaha, álmodik a nyomor. Na, fordulj meg! – utasítottam.
– Mi? Miért? Azzal meg mit akarsz? – nézett a kezemben lévő üvegre.
– Nem érzem rajtad a parfümöt, tehát George se fogja. Fordulj meg! – Sóhajtva engedelmeskedett. Egy fújásnyit tettem hosszú, szőke hajára, utána megint szembeállítottam magammal és a pólóját is átitattam az illatos, 80% alkohol tartalmú löttyel.
Köhögve lépett el tőlem: – Ezt meg minek kellett? Meg akarsz fojtani?!
– Na, ezt már meg fogja érezni Georgeo és egyből rád cuppan! – vigyorogtam elégedetten.
– Ühüm, ha meg nem fullad! – erre inkább nem reagáltam.
– Tehettél volna magadra egy kicsit erősebb sminket is. Jobban kiemelné a szemed.
– Menj a francba! És minek? Különben is mit reklamálsz?! Nem étterembe megyünk, vagy valami puccos helyre, hanem deszkázni!
– Attól még nem vakul meg a srác! Nem akarsz tetszeni neki? Nem akarsz összejönni vele?
– Úgyse vagyok az esete... és amúgy is deszkázni megyünk! – erősítette meg az előbbi kijelentését.
– Aha, deszkázni,
– Igen, deszkázni.
– Kíváncsi vagyok mi lesz abból! – húzogattam a szemöldököm.
– Semmi olyan! – vágta rá apró pírral az arcán.
– Cöh, ezt mondd a pasidnak!
– Meg is mondom neki, és ne cöcögj! – szünet. – Nem is a pasim!
– De még lehet! – Ezt a mondatom csak szemforgatással díjazta. Hangos dudaszó törte meg a szóváltásunk. Biztos George jött meg.
– Mehetek végre?
– Még nem! Várj egy picit! – mutattam fel az ujjam.
– De már itt van, te is hallhattad!
– Megvár, nyugi!
– Ahj, mit akarsz még?! – toporzékolt.
– Majd meglátod. – teli szájjal vigyorogva mentem a szobámba, de a konyhába egy ismerős sziluettre leltem. Megfordult és rám pislantott párat, ám szinte azonnal el is kapta a tekintetét. Álltam ott egy darabig azon gondolkodva, hogy mondjak-e valamit, viszont a makacsságom győzött.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Can't Believe It /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarLondonba érkezésük után pár órával a moziba igencsak érdekes dolog történik velük. Hatalmas tömeg, vérző tenyerű lány, aggódó idegbeteg barátnő és egy kedves idegen, aki nem is olyan idegen. Hiába van percre pontosan megtervezve egy pillantás és min...