Épp a Drug trap-ot írtam, mikor Nathi kirobbant a szobánkból és őrült mód kikapta a laptopot a kezemből. A csuklómnál fogva fölhúzott.
– Mi van veled? – pislogtam meglepetten, de azért követtem a helyiségbe. Ott Niall állt. Dermedten vertem gyökeret a padlózatba. Natália közben körülöttünk sertepertélt, majd mikor befejezte megfogta a Nőcsábász kezét, aztán az enyém is elkapta és közelebb ráncigált minket egymáshoz.
– Szépen megbeszélitek a dolgaitokat és innen csak úgy jöttök ki, hogy minden rendben van köztetek! Értem? – nézett kettőnkre.
Na neeem!
– Nincs mit megbeszélnünk! – jelentettem ki összefonva a két karom. Aztán persze bizonygatni kezdte, milyen komolyan gondolja, mire hitetlenkedve megszólalt Niall is.
Remek, neki sincs ínyére egy levegőt szívni velem!
Kiakadtam, hisz sütött az arcáról, hogy abban a hitben él, hogy milyen kurva jó lesz, mert ez a világ legjobb terve. Angyalom, kibaszott nagyot tévedsz! Míg pöröltem neki, ő a tévénknél babrált valamivel – csodás! – aztán még a telefontól is megszabadított. Persze a laptop sem maradhatott. A telómért még küzdöttem, de annyira nem ellenkeztem, hisz tudtam, ezt elhatározta, szóval, ha keresztbe lenyelem a készüléket, akkor is elviszi. Feleslegesen meg minek fárasszam magam? A gépek evakuációjánál meg már meg sem erőltettem magam. Magyarázott még egy kicsit, ám távozása előtt benyögött egy igencsak gyenge perverznek szánt mondatot, amivel még Niall-nél sem ért el reakciót, nemhogy nálam!
Alakul a tanítvány, de még mindig csak kezdő...
Az ajtó becsapódásával az eddig hűvös hangulat faggyá változott. Én még mindig csak ott álltam, Niall meg tőlem nem messze. Hogy megtörjem ezt a szörnyű csendet, vagy legalábbis ne legyen ennyire súlyos, az erkélyajtóhoz sétáltam. Nagyot sóhajt követően meg akartam szólalni, de mintha gombóc nőtt volna a torkomba. Így csak álltam ott és bámultam a semmibe. Aztán megjelent mellettem egy alak. Ismét kipréseltem magamból a tüdőmben lévő levegőt.
– Ha van valami, amit mondani akarsz, akkor tessék, itt a lehetőség! Utána meg hívjuk azt a hibbant libát, hogy engedjen ki minket.
– Oké. – válaszolt kb. két perc gondolkodás után. De nem szólalt meg. Percekig álltunk még hallgatag. Szerintem fél óra is megvolt már. Egyszer jött Nathi – a trappolásáról ismertem föl –, gondolom, hogy ellenőrizze hogyan állunk. Akkor egyszer szólaltam meg, csak a látszat kedvéért.
– Dühös vagyok rád, ugye tudod? – pillantottam a srác felé.
– Ja, volt egy ilyen sejtésem, már csak az okot kéne megtudni – jegyezte meg ironikusan.
– Ha nem jössz rá, hát sajnállak. – vágtam vissza ugyanúgy.
Szerintem egész jól haladt a beszélgetés menete... vagyis eddig nem veszekedtünk. Újra csend telepedett ránk, ahogy elment Natália. Némi idő elteltével megelégelte Niall a velem töltött időt, szóval kopogni kezdett Zaynéknek. De az nem sokat használt, szóval már az öklét is bevetette, majd én is megembereltem magam és társultam hozzá.
– Mi van? Miért vagytok ti bezárva? – kérdezte meglepetten Zayn az ajtó előtt állva a dörömbölős akciónk után. Niall ordítani készült, de megállítottam:
– Normális vagy? Mások is vannak itt! Nem is értem Zaynnek is minek kell óbégatnia!
– Akkor adj egy füzetet és tollat! – kért. A papírt eltépte, amire írt egy rövidke üzenetet és átcsúsztatta az ajtó alatt.
ESTÁS LEYENDO
I Can't Believe It /BEFEJEZETT/
FanficLondonba érkezésük után pár órával a moziba igencsak érdekes dolog történik velük. Hatalmas tömeg, vérző tenyerű lány, aggódó idegbeteg barátnő és egy kedves idegen, aki nem is olyan idegen. Hiába van percre pontosan megtervezve egy pillantás és min...