Lia
Tudtam, hogy előbb-utóbb rám tör majd Nathi, de miért pont most, mikor egy hajszál választ el a sírógörcstől? Nem mertem megszólalni, nehogy kihallja a hangomból a remegést, válaszul csak megráztam a fejem.
– Délia!–Ismét fejrázás és elfordultam. Gyorsan végiggördült az arcomon pár sós gyöngyöcske, de nem feltűnően szinte egyből le is töröltem őket. Aztán az ágyra vetettem magam és a párnába fúrtam a fejem. Úgy dörmögtem neki, legalább elnyomta a meg-megbicsakló szavaim.
– Nem megyek! Mondd el mi a bajod? Mi történt Perrienél? – nyaggatott tovább.
– Semmi! Semmi nem volt, oké?! – támadtam le teljesen kikelve magamból. – Hagyj békén! Ha akarom, úgyis elmondom neked! Csak most hagyj, kérlek... – mintha összeragadtak volna a hangszálaim. A végén már tényleg nem voltam képes beszédre.
– Lia...
– Csak menj! – csattantam föl megint. Ez már hatásos volt, mivel némi gondolkodás után becsapódott az ajtóm. Fölpattantam és ráfordítottam a zárat.
A laptopomon betettem James Arthur debütáló albumát és vártam, míg elfogynak a könnyeim. De hajnali kettőkor is ugyanúgy özönlöttek.
***
Másnap püffedt bőröndökkel ébredtem a szemeim helyett. Kissé homályosan is láttam. A tükörbe nézve komolyan megijedtem. Kiosontam a konyhába és kivettem a fagyóból némi jeget, amit szétosztottam és két kisebb konyharuhába tettem. Nem lepődtem meg, hogy senki nincs ébren, mivel hajnali hat volt, ám én olyan éber voltam, mint még soha. Leheveredtem a kanapéra, bekapcsoltam a tévét és olyan halkra állítottam, hogy én még halljam, de ne keltsem föl a szöszkéket. A szemeimre tettem a jeges konyharuhákat és figyeltem miről magyaráz a hajnali híradós. Baleset az A 21-esen. Öngyilkosságot követett el egy fiatal lány. A világ legcukibb kutyái kép sorozta, plusz interjú a gazdikkal... stb. Vagy túl fájdalmas, hogy halljam az egész sztorit, vagy nem érdekel. Bár azt hittem nem jön álom a szememre, valahogy mégis sikerült elaludnom. Délben pedig Natália ébresztett.
– Délia. Dely. – szólongatott.
– Ühm... mi van? – nyögtem és résnyire nyitottam a szemem. Már nem fájt és remélhetőleg nem is volt dagadt.
– Mit keresel te itt? Miért nem a szobádban alszol? – faggatózott.
– Mindegy. – ültem föl. Szólni akart, de beléfojtottam. – Remélem, van itt kávé!–Egy fekete pólós, farmeros alak húzott el mellettem, szőkés-barna hajkoronája össze-visszaállt. Erre a látványra megrohamozott a napokban elkövetett hibám emléke és a szívem összefacsarodott a bűntudattól és szégyentől.
– Van. – válaszolt a nem kérdésre, amit nem is neki mondtam, Niall. Bólintottam, bár nem láthatta, hisz háttal állt nekem. A konyhába ment és elővett egy kis tégelyt, a tartalma sötétbarna szemcsés izé. Kávé.
– Tessék, hagyd majd itt, később elteszem.–Újra bólintottam. Ezt már látta.
– Köszönöm.
Összeszedtem magam és fölkeltem. Későn jöttem rá, hogy a pizsamám egy apró nadrág – asszem ezeket hívják forrónacinak – és egy alig takaró, leheletvékony top. Pasi lévén Niall megbámult, ami alapjáraton még jól is esett volna, de most csak még jobban undorodtam magamtól.
ESTÁS LEYENDO
I Can't Believe It /BEFEJEZETT/
FanficLondonba érkezésük után pár órával a moziba igencsak érdekes dolog történik velük. Hatalmas tömeg, vérző tenyerű lány, aggódó idegbeteg barátnő és egy kedves idegen, aki nem is olyan idegen. Hiába van percre pontosan megtervezve egy pillantás és min...