Will mě jemně položil do postele a pousmál se na mě. "Fakt to není rychlý? Opravdu to chceš?" zeptal se.
Zrůžověl jsem, ale nemusel jsem nad ničím přemýšlet. Samozřejmě, že jsem to chtěl! Rázně jsem kývl a skousl si ret.
"Dobře, ale kdykoliv mě zastav," odvětil a naklonil se, aby mě políbil.
Stáhl jsem si ho blíž k sobě, abych ucítil jeho příjemné teplo. Do polibku jsem se spokojeně zapojil. Srdce mi bilo jako o závod. Musel jsem se celou dobu culit, protože jsem byl fakt šťastný!
"Ty jsi to nikdy předtím nedělal, že?"
Zakroutil jsem hlavou. "Nikdy jsem se ani nelíbal, ale to poznat asi jde, co?" ušklíbl jsem se. Zakroutil hlavou a znovu se přisál na moje rty.
"Tak já tě všechno naučím," zašeptal a přejel mi rukou po boku.
Jazykem se mi pomalu dobýval do úst a začal si hrát s tím mým. Chvíli jsem netušil, jak na to, ale poté jsem následoval jeho pohyby.
Zatímco jsme vedli se svými jazyky válku, kdo z koho, mi Will vyhrnul triko a začal tentokrát přejíždět po mém holém bříšku.
Zachvěl jsem se, protože jeho dotek byl nehorázně úžasný. Cítil jsem, jak mi tváře červenají víc a víc, ale snažil jsem se to neřešit.
Rukama jsem ho chytl okolo hrudi a hladil ho na zádech.
Odtáhl se ode mě pro vzduch a usmál se. Málem jsem z něj roztál. Nechápu, proč jsem si toho nevšiml už dřív.
Naklonil se k mému uchu a lehounce ho skousl. "Tak nehorázně tě miluju," zašeptal. Rázem jsem zrudl a přitáhl si ho ještě blíž. "Já tebe taky," odvětil jsem zpět a svlékl mu triko. Nejen, že byl neodolatelný tou jeho povahou, ale dokonce i tělo měl dokonalé.
"Chci tě," zamumlal jsem. Teď jsem se dost styděl, ale nechtěl jsem, aby mu můj stud nějak překážel.
Olízl si rty a kývl. "Nápodobně." rukama bloudil po mé hrudi, bříšku až na podbřišek a začal mi rozepínat poklopec a knoflík na kalhotách.
Udělal jsem to samé jemu a sundal mu je.
Skousl jsem si ret, když jsem zahlédl jeho už celkem větší bouličku v boxerkách. To jsem mu udělal já? Jen z líbání?
Pyšně jsem se usmál a podíval se mu do očí. Willovi nezbedné ruce mi už totiž bloudily k lemu spodního prádla a pomalu ho sundavaly.
Ani já nebyl pozadu, takže za pár vteřin jsme byli už oba nazí a s narůžovělými tvářemi se navzájem prohlíželi.
Slyšel jsem jeho přerývaný dech a hřejivou dlaň na vnitřní straně mého stehna. Vzrušovalo mě to. Vydal jsem přiškrcený zvuk a trochu zaklonil hlavu.
Všude, kde se mě dotýkal, jsem cítil pálení. Skoro jako by se má kůže pod jeho doteky rozpouštěla.
"V-víc," zašeptal jsem. Jakmile jsem si uvědomil, co jsem vypustil z úst, zakryl jsem si je a zrudl jako rajče.
Jeho rošťácký úsměv mě vyvedl z míry ještě víc.
"Ty jsi celkem perverzáček, víš to?" zakřenil se a rukou se otřel o moje přirození. Vyjekl jsem a cítil, jak se mi staví.
"T-ty máš co říkat! Byl jsi vzrušený jen z líbání!"
Will zvedl obočí a uchechtl se. "A ty snad ne? Ani se nemůžeš bránit, protože vím, co jsem viděl," vyplázl jazyk a vzal můj úd do dlaně, ve které ho začal třít.
"Ngh~" vydechl jsem. Bylo to tak příjemné. Ještě lepší, než když jsem to dělal sám.
"Vydáváš moc hezké zvuky," ušklíbl se a přejel po mém vzrušení jazykem.
"P-pitomče! Já za to nemůžu, když děláš tohl- kyah," po celém těle mi přejela husí kůže, když jsem ucítil jeho horký dech na mém mužství. Zakryl jsem si ústa a zavřel oči.
Jestli tohle bude dělat... jestli se ještě jednou dotkne jazykem toho místa, tak to moc dlouho nevydržím! Tohle je pro mě poprvé, tudíž i dost citlivé.
"P-počkej, neměl bys to brát do-" jenže jsem to nestačil doříct. On už tak učinil a strčil ho do úst. Prohnul jsem se v zádech, když začal hýbat hlavou. Bylo to uvnitř těsné a teplé. Moc dlouho jsem to doopravdy nevydržel.
"Tak? Jaké to bylo?" zeptal se Will, když si otřel kapesníkem vše, co mu zbylo na rtech a bradě.
Zakryl jsem si obličejem rudé tváře. "Ú-úžasný," odpověděl jsem tichounce.
"To jsem rád." otřel se ústy o můj krk a začal mi tam dělat malý, fialový flíček, aby si mě označil.
Prstem mezitím kroužil u mého zadečku. Respektive u vstupu do mého zadečku.
Cítil jsem, jak do mě jeho prst pronikl a začal se tam pohybovat. Vzdychl jsem a kousl se do rtu.
"J-je to divný," zamumlal jsem. Ale nebylo to nepříjemné, spíše naopak. Sevřel jsem se okolo jeho prstu a pak se zase uvolnil.
Horší to bylo u toho druhého, to jsem už pocítil lehkou bolest. Ale o tom třetím ani nemluvím. To jsem jen vyjekl a pevně zavřel oči. Ty prsty byly nepohodlný. A bylo jich na mě už moc, ale i tak jsem se to snažil vydržet. Will řekl, že to bude jen chvilka a přestane to bolet, takže jsem mu věřil.
Po chvilce trápení a hýbání prsty ve mně, jsem se opravdu víc uvolnil a roztáhl.
Vytáhl prsty pomalu ze mě a podíval se mi do očí.
"Fakt to chceš?" zeptal se.
Otevřel jsem oči a pousmál se. "A proč to asi děláme? Šoupni to do mě," ušklíbl jsem se a začervenal se.
Zasmál se a kývl. "S radostí."
Namířil svůj úd k mému vstupu a vjel do mě. Samozřejmě ne až po kořen, ale hezky kousek po kousku. Bylo to stále divné, ale pohodlnější jak prsty. Jenže trochu větší.
Když ve mně byl už dost hluboko, přestal se hýbat, abych si zvykl. Byl jsem mu za to vděčný, protože kdyby se začal hýbat teď, asi bych se zbláznil. Byl jsem plný... Cítil jsem jeho tepající mužství v sobě. Přerývaně jsem dýchal a párkrát se mi s výdechem z úst vydral i nějaký ten sten.
"D-dobrý," zašeptal jsem po chvilce, když jsem zjistil, že už žádnou bolest nepociťuji.
Pomalu tedy začal hýbat boku a přirážet. Teď už jsem svůj hlas nedržel na uzdě. Ani Will.
Oba jsme vzdychali v pravidelných intervalech tempa jeho přírazů, které se pomalu zvyšovalo. Omotal jsem mu nohy kolem pasu, aby se do mě dostal snáz a hlouběji. Ruce jsem měl omotané kolem jeho krku a vzdychal mu do ucha. On mi dýchal na krk a párkrát mi na něj věnoval jemné a něžné polibky.
Nevím, jak dlouho jsme to dělali, nebo kolik jsme vyměnili poloh, ale vím, že to bylo prostě fantastický.
Večer jsme vedle sebe leželi a po tom všem splašeně oddechovali.
"Bolelo to?" zeptal se mě udýchaně a zároveň starostlivě Will. Podíval jsem se na něj a zakroutil hlavou.
"Klidně bych si to zopakoval," pousmál jsem se a olízl si dolní ret.
"Fajn, jak si přeješ," zakřenil se a přehoupl se nade mě.Tak, delší, úchylná a taky POSLEDNÍ kapitolka je na světě :)
Jsem tak moc ráda za všechny hlasy a komentáře, které jste mi věnovali :3 Byli jste boží x3
Doufám, že se zase setkáme u nějakého nového díla :DTohle je moje první dopsaná povídka na díly, kterou jsem kdy vytvořila :'D Takže se divím, že jsem to dala xD
Ještě jednou vám moc za všechno děkuju a doufám, že se vám díl líbil :)
ČTEŠ
I was blind [Yaoi]
RomanceChristopher, sedmnáctiletý chlapec se zamiluje do svého nejlepšího přítele s kterým se zná už od dětství. Poté, co zjistí, že ho chce nějaká dívka pozvat na rande, ze žárlivosti mu vyzná svou lásku, ale jeho přítel to vezme jinak, než si on představ...