Dziękuje PannaZmieNNa za nominacje :D
Trzy najśmieszniejsze przygody z mojego życia?
A więc nie wiem czy sąone śmieszne, ale inne nie wpadają mi do głowy...
Mam kuzyna, który jest o pięc last odemnie staryszy. Jak byliśmy bardzo mali to byliśmy w sobie zakochani. Wszędzie chodziliśmy razem i w ogóle, aż pewnego dnia mi się oświadczył... W tego sylwestra był u mnie razem z rodzinąi jego kolegą. Nagle mój wója (Jego tata) Zaczął nam planować ślub i umawiał się z księdzem. Mówi, że on wszystkiego dopilnuje, żeby ta uroczystość byłą cudowna, a my żebyśmy poczuli się jak król i królowa. A więc niedługo mój ślub xD
Pięć lat temu w moje dziewiąte urodziny pojechaliśmy do Hiszpani. Moje mama na gwiazdkę w tedy dostała nowy, superaśny apart fotograficzny. W nocy, kiedy mój młodszy brat i tata byli już w pokoju, ja z mamą wracaliśmy do hotelu. Przechodziliśmy przez basen i ja ją niechcący popchnęłam i wleciałądo niego. Wszyscy ludzię się na nas dziwnie patrzą, bo akurat był jakiś mecz. A ja leże tam na tych kafelkach i śmieje się z mamy. Ona wychodzi i za sobą zostawia mokre ślady. A więc cały hotel był mokry, tam gdzie szła.
byłam z moimi dwiema przyjaciółkami w mieście i wepchłąm jedną do fontanny.
Opisz siebie (Charakter)
Jestem typem marzyciela. Uwielbiam rozmyślać. Jestem osobą wesołą i optymistycznie patrzącą na świat. Nie lubię się poddawać i zawsze walcze o swoję. Mam czasmi chwilę słabości i powtarzam sobie, że jestem beznadziejna i nie potrzebna, ale tak naprawdę każdemu to się zdarza. Uwielbiam sprawiać uśmiech na twarz ludzi, na których mi zależy. Jestem pomocna. Przez ostatnie lata byłam zbyt naiwa i dużo osób mnie zraniło, dlatego też trochę zamknęłam się w sobie. Umiem także zamścić się, czy doprowadzić do łez. Dużo osób powtarza mi, że jestem odważna.
Co dostanę na urodziny, bo są już pierwszego lutego?
Jest to trudnę pytanie i nie moge na nie odpowiedzieć. (Nie mam pojęcia xD)
Tyle ile masz lat napisz rzeczy o sobię.
1. Kocham patrzeć w gwiazdy.
2. Kocham noc.
3. Uwielbiam mrok.
4. Mam obsesję na temat pingwinów.
5. Kocham grać na gitarzę.
6. Kocham śpiewać.
7. Uwielbiam kosmos.
8. Kocham pizze.
9. Kocham 5 Seconds Of Summer.
10. Kocham rysować.
11. Mam bardzo dużo marzeń.
12. Piszę piosenki.
13. Kocham adrenalinę.
14. Kocham smutne filmy.
Ulubiony zespół/ wykonawaca? Dlaczego?
Kocham zespół 5Seconds Of Summer, ponieważ są oni dla mnie wzorem. Ich muzyka jest prawdziwa, teksty piosenek opisują życie. Są prawdziwymi przyjaciółmi i zasługują na tą sławę. Mimo tylu trudności poradzili sobie i są na szycie. Dla mnie są prawdziwymi bohaterami i to z nich biorę przykład.
Gdzie chciałabyś się znaleźć i dlaczego?
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałąm to pytanie, ale chciałabym znaleźć się na szczycie. Chciałąbym być dla ogoś wzorem do naśladowania. Chciałąbym pokazać innym, że mimo ich nienawiści do mnie i tych wielu przykrych słów, które do mnie wypowiedzieli, nie poddałam się. Chciałabym żeby wszyscy ludzie, którzy we mnie nie wierzyli, płakali przed telewizorami, żeby byli załamani, że zdobyłam to o co walczyłam. Zeby oglądając moje teledyski do moich piosenek powtarzali sobie, że to oni są przegranymi.
Czytał ktoś moje opowiadanka?
Mam w je w bibliotece (Idk czy dobrze napisałam xD) Ale jeszcze nie zaczełam.
Jak sobie mnie wyobrażasz ?
Hmm... Piszemy ze sobą więc wiem, że jesteś zdowo pokręcona i zboczona.
Twoje ukryte i nie ukryte talenty i charakterek?
Jak już pisałam kocham muzykę. Gram na pianinie i gitarze oraz śpiewam.
Mam równierz talent do rysowania.
Czasami widzę jednorożce xD
Mam talent do poprawiania chumoru!
Lubię placki. A ty co lubisz?
KOCHAM PIZZZZZZZZZZZZZZZZZZEE.
I LODY (WY MAŁĘ ZBOCZUSZKI)
A więc nominuję:
1. Najlepsze ff, które przeczytaliście.
2. Ulubiona piosenka. Dlaczego?
3. Wasze trzy marzenia.
4. Na podctawie tego ff opiszcie mnie jaka jestem.
5. Wasz ulubiony zespół/wykonawca?
6. Opiszcie siebie.
7. Co lubicie?
8. Kim chcielinyście zostać w przyszłości?
9. Wasz ulubiony film?
10. Wasze hobby?
CZYTASZ
kik story |m.c.|
FanfictionGdzie przyjaźń przeradza się w więź, która przerasta Michaela i Ashley. (ff jest beznadziejna, wybaczcie mi to, ale żal mi usuwać, więc czytacie na własną odpowiedzalnośći) (ps jest mnóstwo błędów, huehue) #6 Humor #48 Dla Nastolatków #76Fanfict...