11) vriendje?

610 39 29
                                    

( hierboven is Jackson, de geesten jongen, tenminste zo stel ik hem ongeveer voor, knap toch!!, volgend hoofdstuk een foto van Matt of Camille?)

< JENNIFER >


Ik sta denk ik al zo een 10 minuten vast aan Matt. Ik krijg gewoon geen genoeg van hem. Ik hoor mijn telefoon trillen in mijn zak. Zuchtend laat ik mijn lippen los van Matt en kijk op mijn mobiel. Het is weer mijn wekker, omdat ik vandaag naar Jackson zou gaan. 


 "Wat is er Jen" fluistert Matt terwijl hij met mijn haar speelt. Ik kan niet zeggen dat ik naar Jackson ga, het is eindelijk goed tussen mij en Matt en ik wil het moment niet verpesten.


"Matt, het is al 9 uur misschien is het beter dat we naar huis gaan?" Hij knikt en samen lopen we hand in hand richting mijn huis. Bij mijn voordeur blijven we stil staan en kijken elkaar aan. 


 "Weltrusten prinsesje van me" Ik bloos bij het horen van die naam. Ik ben eindelijk van hem!

We zoenen elkaar en uiteindelijk loopt hij naar zijn huis. ik kijk op de klok in mijn kamer en zie dat het al half 10 is. Misschien is het beter als ik morgen ga?

Maar dan zie ik hem voor me, hoe hij vroeg of ik vandaag weer langs kwam. Die blik in zijn ogen was zo liefdevol. nee ik moet vandaag wel gaan ook al is het maar voor een uurtje. Ik zie zijn vest op mijn bed liggen en doe hem aan net als mijn schoenen. Met een snel tempo loop in naar het huis van Jackson. 


Als ik de deur open doe zie ik hem al zitten op zijn bank, Hij staart voor zich uit.

 "Heyy Jackson!" blij ga ik naast hem zitten. Hij lacht.


  "je bent echt gekomen?" zegt hij met een verbaasd gezicht. ik knik.


  "Ja natuurlijk! ik laat je hier dus niet alleen. Wat doe je eigenlijk als ik er niet ben?" hij haalt zijn schouders op. 


  "Niet veel, Ik schrijf dan in mijn dagboeken"


"Maar ik heb je dagboek! ohh ik neem het de volgende keer wel mee" hij lacht


"Nhee dat is mijn oudste dagboek, ik heb er nu al 5 geschreven denk ik"


 "wauww je hebt echt nikste doen he?" hij zucht


 "Inderdaad, het is hier altijd stil, niemand komt hier meer omdat ze weten dat je dan vermoord wordt" Ik knik


"Wat ik nou niet snap is waarom je Camille niet kunt zien? en waarom ik haar nu ook niet zie! Waar is ze nu eigenlijk?"  Hij haalt zijn schouders op en staat op


 "Ik..Ik weet het niet" Volgens mij liegt Hij? Zal ik verder vragen of niet? Nee beter niet, misschien wordt hij boos ofzo en ik wil vandaag niet mijn dag verpesten. Vandaag is de dag van Matt en Mij en niemand gaat het verpesten. Bij de gedachte van Matt Begin ik zachtjes te lachen. Jackson merkt het


"Is het grappig?" meteen focus ik me weer op hem.


 "Nee, ik dacht gewoon aan mijn..mijn..vriendje" ik kijk zelf verbaasd bij het zeggen dat is eindelijk een vriendje heb. Hij kijkt me ook verbaasd aan


 "Je hebt een vriendje?" ik knik.


 "De jongen die me belde de vorige keer" hij knikt.   "Ik was al een tijdje verliefd op hem en hij blijkbaar ook op mij"


 "Ohh wauw..dat.. ehm dat is geweldig voor je!" zegt hij een beetje nerveus. ik sta op en loop naar hem toe.


  "Is er iets? je klinkt een beetje nerveus of zo?" Hij schudt zijn hooft en staart alleen naar de grond. Het wordt super stil in het huis. 

 "Jackson, Ik denk dat ik maar ga..het is al laat en ehh morgen heb ik school" hij knikt en maakt de voor deur open.  


" Voordat je gaat, dat vest staat je heel mooi!"  ik bloos 


 "Tot morgen Jack!" ik glimlach en loop het huis uit.


Hey luvs

alweer een hoofdstuk omdat ik gewoon aardig ben :) 

wie is er team Matt en wie team Jackson?







Dressed in blood #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu