< JENNIFER >
Verveeld luister ik een beetje naar de docent die een grammatica uitlegt van Frans. Ik kijk steeds op de klok om te kijken of de les al bijna voorbij is. Nog 15 minuten. Zuchtend hang ik naar achteren en kijk naar Matt die een paar tafeltjes schuin voor me zit. Hij zit weer eens op zijn mobiel zoals altijd. Soms vraag ik me af of hij meer om mij geeft of aan zijn telefoon geeft. Ariana zit naast me en ook op haar telefoon druk aan het Appen met iemand. Ik zoek in mijn tas naar mijn telefoon maar me ogen blijven hangen op het dagboek van Jackson die blijkbaar nog in me tas zit. Ik kan het niet laten en voorzichtig pak ik het boek en begin een bladzijde te lezen.
25 Mei 1826
Ik kan niet geloven dat ik dit wil gaan doen....Ik ga Camille ten huwelijk vragen!Alleen weet ik nog niet wanneer en hoe!. De ring heb ik al gekocht, ik wist gelijk wat ze mooi zult vinden.
Het is een gouden ring met een goud hartje waar onze eerste letters in zijn gegraveerd met diamanten steentjes. Ik hoop tenminste echt dat ze het mooi zult vinden en voor altijd om zal blijven doen.
Ik houw van haar, teveel dat ik er soms zelfs gek van wordt! Ik zal haar nooit laten gaan! Ze is voor altijd mijn ware en niemand kan haar vervangen............
*
Het lukt me niet verder te lezen want ik voel dat me ogen een beetje vochtig worden. Hij is vreemd gegaan en heeft met mijn gevoelens gespeeld en nu schrijft hij dat ze niet vervangbaar is! Ik voel me boos, verdrietig maar ergens ook jaloers en in de steek gelaten. Ik heb misschien een soort van een gevoels voor Jackson maar ik weet nog niet of het wel echte liefde is...
luid hoor ik de bel gaan. Snel sta ik op en ren de school uit naar het huis van Jackson. Ik weet eigenlijk niet wat ik daar nog te zoeken heb maar, op de een of andere manier wil ik er naar toe en hem zien om met hem te praten.
< CAMILLE >
Een beetje verveeld zit op de bank te kijken naar de tekening die Jackson van Jennifer gemaakt heeft. Ik voel jaloerzie en haat door mijn lichaam stromen. Ze mag niets met Jackson krijgen, dan verpest ze me hele plan....
Ik hoor de deur open gaan en zie haar staan in de deuropening. Ze kijkt me geschrokken aan en ik kijk haar eerder verbaasd aan.
"Wat doe jij nou hier" sis ik naar haar. Ze durft niet naar binnen te lopen en blijft stil staan en probeert iets te zeggen maar dat lukt haar niet.
"Jennifer, Jackson wilt jou niet meer zien! Ga weg en kom hier nooit meer terug!" zeg ik een beetje luider zodat ze bang word.
"Camille, ik wou Jackson alleen maar eventjes zien om met hem te praten" Ik zie dat haar ogen gericht staan op de tekening die ik nog vast houdt. Ze pakt hem af en kijkt me verbaasd aan.
"Heeft Jackson dit voor mij getekend?" Ik zie dat ze blij wordt dus ik rol met me ogen.
"Ugh geef terug, Je hebt hem toch laten gaan? Hij is nog steeds het zelfde zoals vroeger je wilt hem niet!" en pak de tekening uit haar handen en gooi hem weg.
"Je klinkt alsof je jaloers bent en hem nog steeds wilt!?" zegt ze sluw. Ik sla me armen over elkaar en kijk haar kwaad aan. Ik mag haar echt niet!
"Het enigste wat ik wil is dat je weg blijft van jackson of anders gebeuren en dingen die je liever niet wilt!"
"Owh en waarom zou ik?"
"Omdat hij nog steeds van mij is en mij wilt en niet jouw!!!" schreeuw ik naar haar. Ze gaat geschrokken een paar stappen naar achteren.
"Maar Jackson had toch gevoelens voor mij??" zegt ze zachtjes. Ik lach.
"Voor jou? Natuurlijk niet! hij kan veel beter krijgen dan jou!" schreeuw ik boos. Natuurlijk heeft Jackson wel gevoelens voor haar maar dat mag ze niet weten anders mislukt alles en heb ik alles voor niks gedaan. Ik zie een paar tranen bij Jennifer staan en begin steeds meer plezier hierin te krijgen.
"Jennifer?!!" hoor ik Jackson achter me zeggen en gaat voor haar staan door mij heen. Ergens voel ik pijn en jaloerzie omdat hij mij niet kan zien en haar wel.
"Wat doe jij hier?! waarom huil je?" vraagt hij haar. Ik zie dat ze nog steeds naar mij kijkt. Ik schudt me hooft als een teken dat ze weg moet gaan. En ze begrijpt me
"Sorry, ik weet niet wat ik hier doe. Ik wou net weg gaan" zegt ze zachtjes en draait zich om om weg te lopen maar Jackson houdt haar vast
"ga niet weg, Blijf bij me?" vraagt hij ze schudt haar hooft en trekt zich los van Jackson en rent het huis weg.
"Zo, dat ging niet zo goed he?" vraag ik hem. Het is nu maar beter dat hij me niet kan zien anders zag hij dat ik nu juist aan het lachen ben.
"Ik weet dat ze nog terug komt voor mij!" Zegt hij boos en loopt de kamer uit. Kwaad kijk ik voor me uit. Ik moet ervoor zorgen dat Jennifer nooit meer hier naar toe wilt komen anders worden Jackson en zij nog echt verliefd en dan.......
"Nee Camille focus!" zeg ik tegen me zelf en bedenk een plan om haar tegen te houden. Al gouw weet ik iets.
"Ik ga haar nachtmerries in en laat haar dromen over mij en Jackson zodat ze weet dat Jack niets met haar wilt!" Ik lach. Ja dit houdt haar wel een tijdje weg zodat ik mijn plan kan uitvoeren om Jackson weer terug te krijgen.....
Jahh 2 dagen achter elkaar een update! leuk he :p
gewoon omdat school morgen weer begint *huilt*
nog wat leuks gedaan deze voorjaarsvakantie???? <3
JE LEEST
Dressed in blood #1
RomanceJennifer Stone is een dood gewone tiener. Op een dag leest ze een verhaal over geest. Er woont een geest in het oude huis paar straten verderop. Iedereen die dat huis in loop komt er nooit levend uit..... Jennifer heeft een weddenschap met haar vr...