< JENNIFER >
Dit was de eerste keer dat Camille in mijn gedachte zat....
Uit het niets sta ik in het huis van Jackson. De woonkamer ziet er heel gezellig uit en bijna overal hangen foto's van Camille en Jackson. Langzaam loop ik naar een foto en bekijk hem van dichtbij. Ze zijn op het strand, en Jackson tilt Camille op en lachen naar de camera. Ze zien er erg gelukkig uit.
"Zo Jennifer, zie je nu zelf dat Jackson bij mij hoort!?" Hoor ik een stem zeggen. Geschrokken draai ik me om en zie Camille zoals gewoonlijk in haar jurk vol bloed.
"Wat bedoel je? wat doe ik hier!" vraag ik verward. Ze lacht gemeen en komt langzaam naar me toe lopen.
"Jij verwent nest denk alleen maar dat Jackson voor jouw is!" Nog steeds kijk ik haar verward aan.
"Jackson is van mij! En dat ga ik je nu laten zien!" zegt Camille en verdwijnt weer uit het niets. Ik zie een fel wit licht en opeens zie ik Jackson en Camille staan in de woonkamer die helemaal versierd is met bloemen en kaarsen. Ik wil iets zeggen maar dat lukt niet en blijf naar hun kijken. Camille draagt een leuk jurkje en haar haar zit vast in een hoge staart. Het verbaasd me echt dat zij dezelfde Camille is als Camille die ik ken in haar bloedjurk. Dan begint Jackson te praten.
"Camille, We kennen elkaar al 4 jaar. En we hebben veel meegemaakt." Hij pakt haar handen vast en zij knikt.
"En ik weet zeker dat we nog veel dingen gaan meemaken" vervolgt hij
"Natuurlijk Jack, we blijven samen!"
"Je bent mijn ware liefde, en er komt niemand tussen ons in" zegt hij. Ik zie dat Camille een beetje emotioneel word.
"Dat weet ik Jack, We zullen niemand tussen ons laten!" Hij knikt
"Precies. En ik wil nog jaren lang met jouw samen zijn." hij gaat met een knie op de grond zitten en haalt een doosje uit zijn broek zak die hij open maakt waar een hele mooie ring in zit. Camille doet verbaasd een stapje naar achteren. En ik sta nog steeds met grote ogen te kijken.
"Daarom vraagt ik jouw, Camille Rosalie Van Dipten, wil je met me trouwen?...." Camille zit al helemaal te huilen en kan nog alleen maar knikken. Hij doet de ring om haar vinger en geeft haar een knuffel en laat haar niet meer los
"Ik houw van je Jackson" fluistert ze. Ik zie dat Jackson ook een beetje huilt.
"Mijn ouders vinden het goed, Alleen jouw ouders zijn nu ons grootste probleem..." zegt hij zachtjes. Ze knikt.
"Ze kunnen ons niet verbieden Jack, We gaan hoe dan ook trouwen en desnoods doen we het stiekem!" Zegt ze nog steeds half huilend Hij knikt en geeft haar een zoen. Verbaasd kijk ik naar hun twee, Ze houden echt van elkaar! Ik zie weer een flits en langzaam verdwijnen Camille en Jackson en zie ik de Camille van nu weer voor me staan.
"En? hoe was het? betwijfel je nu nog dat hij en ik bij elkaar horen?" sprakeloos kijk ik haar aan.
"Niemand komt tussen Jackson en mij!" herhaalt ze weer.
"Dus je hebt nog gevoelens voor hem? Nadat hij jouw heeft bedrogen?" Ik zie dat ze twijfelt.
"Ik ben niet de enigste met gevoelens!" en ze kijkt me gemeen aan. ik rol met me ogen.
"Wat dan nog! Ga je me verbieden om met Jackson te praten!"
"Hij wilt jouw toch niet!"
"Je bent gewoon jaloers op mij! Je bent jaloers dat Jackson mij wel leuk vindt en jouw niet ziet staan!"
"DIT GAAT NIET ALLEEN OVER JACKSON MAAR OOK OVER......" Geschrokken stopt ze midden in haar zin. Ik kijk haar verward aan.
"Over wat Camille??" Ze zegt niks meer en ik wordt steeds nieuwschieriger.
"Jackson is van mij!" sist ze naar me. Ik wil weer iets zeggen maar dan word ik wakker en lig ik weer op mijn eigen bed in mijn eigen kamer.
Langzaam sta ik op en merkt dat ik hele erge hoofdpijn hem. Ik denk terug aan de rare droom. Camille zat in me hooft en probeert me jaloers te maken! Maar waarom? Waarom wilt ze opeens Jackson terug?
< CAMILLE >
Uitgeput val ik op de grond. Dit is de eerste keer na honderd jaar dat ik weer in iemands gedachte zat!
Ik ben tevreden over het resultaat, Ze weet nu zeker dat Jackson en ik iets heel groots hadden!
ik heb haar alleen bijna vertelt over mijn geheim....... ik concentreer me weer op Jackson.
"Ik moet en zal Jackson weer verliefd op krijgen als ik ooit nog uit deze hel wil......."
Hoi luvs, Weer een update! yasss. Ik zal een keer op gewone schooldagen updaten en een keer in het weekend :)
geniet ervan! <3
JE LEEST
Dressed in blood #1
RomanceJennifer Stone is een dood gewone tiener. Op een dag leest ze een verhaal over geest. Er woont een geest in het oude huis paar straten verderop. Iedereen die dat huis in loop komt er nooit levend uit..... Jennifer heeft een weddenschap met haar vr...