< JENNIFER >
Snel doe ik nog snel een beetje me dagelijkse make-up op mijn gezicht. Heel de nacht kon ik niet slapen. Telkens moest ik denken aan Jackson. Ik ben best wel trots op mezelf dat ik het eindelijk durfde te vertellen maar het is niet makkelijk om te horen dat hij nog gevoelens heeft voor Camille. tevreden kijk ik naar mezelf in de spiegel. Snel doe ik mijn schoenen en me jas aan. Net voordat ik weg wil gaan gaat mijn telefoon af. Op het beeldscherm zie ik matt's naam staan. Zuchtend neem ik op
"En waarom bel je me opeens? is het uit met dat ene meisje waarmee je gisteren naar het schoolfeest ging?" zeg ik met een verveelde toon. Ik hoor hem zuchten.
"Ik wou je alleen maar bellen om te vragen hoe het met je gaat en je me nog eens wilt zien?" zegt hij.
"JIJ MAAKTE HET UIT MET MIJ! WAAROM WIL JE MIJ NOG ZIEN" roep ik boos
"Rustig Jennifer ik merk dat je nog boos bent" zegt hij nog vrij kalm
"Matt ik heb geen tijd voor deze onzin." boos hang ik op.Ik snap die jongen niet! Hij maakt het uit en opeens wilt hij me weer zien! Ik maak de deur open en ga richting het huis van Jackson. Ik heb een plan bedacht en die ga ik vandaag uitvoeren.
Recht voor me staat het huis van Jackson. Langzaam sluip ik naar de achterkant van het huis waar nog een deur zit. Ik kijk door het raampje wat er naast ligt en zie Jackson en Camille samen op de bank lachen. Ik voel jaloezie maar negeer het en maak langzaam de deur open en ga de trap op. Me hart gaat steeds sneller. Het voelt alsof ik aan het inbreken ben, wat ik nu ook eigenlijk doe, maar ik moet naar de kamer waar Camille al haar spullen heeft staan.
Stil sta ik boven aan de trap en kijk rond. Ik ben eigenlijk nog nooit hier geweest dus zou niet weten waar haar kamer is of eigenlijk de kamer van Camille en Jackson. Ik neem aan dat ze wel samen sliepen. Weer komt er een jaloers gevoel door me maag. Op mijn tenen loop ik naar de eerste deur die ik zie. Ik maak hem open en zie dat het de badkamer is. Snel doe ik hem langzaam dicht en loop iets verder naar de volgende deur.
"Yass gevonden!" fluister ik heel zachtjes wanneer ik de deur open doe.
Er staat inderdaad een groot bed voor 2 personen, een kast die zo breed is als de muur zelf, Een opmaak tafel met spiegel en een klein kastje. Voor de rest hangt er een grote trouw foto van Camille en Jackson boven het bed. Ik sta ervoor en blijf er naar kijken. Niet te geloven dat Jackson nooit na heeft gedacht om dat weg te halen! misschien is hij dus nog inderdaad verliefd op Camille. Ik schudt de gedachte van me af en loop naar de kast om die open te doen. Rustig doorzoek ik de kast vol met kleren naar iets wat Camille verborgen houdt.
Ik vertrouw Camille niet. Ze is zomaar weg gegaan voor een jaar en liet Jackson alleen. Ze verbergt iets dus ik wil erachter komen wat. Al weet ik niet precies waar naar ik nu zoek.
ik kan niets vinden dan alleen maar kleren. Ik kijk onder de kast en onder het bed maar daar kan ik ook niets vinden. Vermoeid ga ik op de grond zitten met me gezicht naar haar opmaak tafel. Dan valt er iets op aan de muur onder de tafel. Langzaam loop ik ernaar toe en verplaats de stoel. Het is een soort van kleine deurtje met een sleutel gat. Ik probeer het open te maken maar dat lukt niet.
"De sleutel zou hier in de buurt moeten zijn" fluister ik in mezelf. Ik kijk op de tafel en in de kastjes maar kan niets vinden. Dat bekijk ik de stoel. Ik voel met me hand de onderkant van de stoel en voel iets koud. Snel draai ik de stoel om zie inderdaad de sleutel. Langzaam breng ik de sleutel naar het sleutel gat en draai eraan. Gelukt! hij is open. Het is een klein hokje waarin er allemaal boeken in liggen. Verbaasd pak ik een boek op en blaas het stof eraf.
"The Witch for normals" staat er met grote sierlijke letters op de voorkant. Ik sla een paar bladzijdes om en merk dat er allemaal teksten staan in allerlei vreemde talen. Dit zijn niet zomaar een boek,Dit is een boek met spreuken die mensen ook kunnen doen! Verrast sla ik een paar bladzijdes door tot ik iets nuttigs vind.
Blijf stemmen en reageren! Wordt ik ontzettend blij van. Ik heb trouwens vandaag tot deel 50 al geschreven..kan echt niet wachten tot jullie het kunnen lezen!<3
JE LEEST
Dressed in blood #1
RomanceJennifer Stone is een dood gewone tiener. Op een dag leest ze een verhaal over geest. Er woont een geest in het oude huis paar straten verderop. Iedereen die dat huis in loop komt er nooit levend uit..... Jennifer heeft een weddenschap met haar vr...