46) Camille's plan?

276 27 2
                                    




< JENNIFER >



Wanneer ik me ogen open doe bent ik weer in de gedachte van Camille maar dan is het nu anders. Camille zelfs is er niet. Ik sta in dezelfde kamer als daarnet toen ik in de gedachte van haar ging, de Kamer vol met boeken en met donkere muren om me heen. Eigenlijk is vrijwel alles zwart op de grote kroonluchter in het midden na. Ik ga onder de kroonluchter staan en kijk er goed naar. Het ziet er super antiek maar ook mooi uit.

"Focus Jennifer, Je bent hier om iets te zoeken." fluister ik tegen mezelf. Camille is iets van plan met Jackson dat weet ik zeker. Het lijkt er niet op dat ze hem echt leuk vind. Misschien gebruikt ze hem voor een spreuk? Ik loop naar de grote boekenkast en kijk naar een paar boeken.



'legend of the witches' 'the start' 'supernatural creation' en nog veel meer boeken die zijn geschreven in het Engels,Nederlands en ook veel in het Grieks.

Niks ziet eruit als iets wat me aanspreekt. Zuchtend ga ik op de grond zitten met me me handen tegen me hooft. Ik moet steeds aan iets denken wat Camille zei.

"WAARVOOR GEBRUIK JE JACKSON!" schreeuw ik zo luid mogelijk naar haar.

"Ik moet haar zien...." fluister ze alleen zachtjes

Ik was echt verbaasd toen ze haar zij. Wie is haar? wie wilt ze zien? Ik kijk voor me uit en gelijk zie ik iets wat me opvalt. Tegenover me staan twee kasten en daartussen staat een soort van doos.



"What the hell zit er onder die doos?" fluister ik in mezelf en ga ernaar toe. Langzaam haal ik de doos ervan af en zie een soort van deurtje. Voorzichtig trek ik aan deurknop en zie er een boek staan.



'Black magic' staat er met grote gouden sierletters op de voorkant. Er moet hier iets in staan, Het kan niet anders. Langzaam maak ik in alle stilte het boek open en sla de eerste paar bladzijdes voor bij. Er staan dingen in over de duivel, vervloekingen en dingen over geesten. Snel blader ik naar het deel van de geesten en lees iets wat ik niet verwacht had.



"Geesten. Je wordt een geest door een vloek. De vloek is moeilijk te verbreken ook al heb je de vloek zelf uitgesproken maar er is wel een manier om terug te gaan naar mens." Staat er dik gedrukt op het blad. ik staar er met grote ogen naar en wil verder lezen maar er staat niks meer op de bladzijde behalve er zit een briefje tussen de bladzijde. Haastig vouw ik het blaadje open en lees wat er staat.



Lief dagboek.

Er is een meisje hier naar toe gekomen met haar vrienden en dat meisje leek niet eens bang te zijn van Jackson! Dat betekent dus dat de connectie tussen Jackson en dat meisje heel strek ik. Nu al! Dat is alleen maar beter. Ik ga ervoor zorgen dat ik weer terug kan naar me oude leven als een normaal meisje en dus geen geest. Voor Jackson heb ik helemaal geen gevoelens meer dus het maakt me niet meer uit of hij verdwijnt voor altijd. Als ik er voor zorg dat Jackson weer verliefd op me word en hij weet dat ik de ware ben, dan verander ik weer terug in een mens. Alleen er is een ding....Jackson verdwijnt voor altijd!

Lange tijd heb ik hier over nagedacht en heb uiteindelijk besloten om het te doen. Ik heb Jackson niet meer nodig! Ik wil weer terug. Ik word weer een mens en dan zie ik haar weer.....


Met grote ogen lees ik het deel van haar dagboek opnieuw. Dit was geschreven toen ik met me vrienden een weddenschap had om een nacht in het huis door te brengen. Ik kan me die dag nog heel goed herinneren, De dag waarop ik Jackson voor het eerst zag....Maar daar gaat het nu niet om! Camille wilt Jackson gebruiken om verliefd op haar te worden zodat ze weer een mens word! Maar het ergste is dus dat Jackson verdwijnt. Voor altijd!



Ik voel me lichtelijk duizelig en doe heel even mijn ogen dicht en zie een visioen van Jackson die vertelt dat van Camille houdt. Snel open ik mijn ogen en schudt die gedachte weg. Ik moet hier weg en hun stoppen. Ik sluit weer mijn ogen en herhaal de spreuk om weer terug te gaan maar het lukt me niet. Tranen stromen over mijn ogen.

"LAAT ME ERUIT CAMILLE!" schreeuw ik. Na paar keer te schreeuwen val ik uitgeput op de grond.

Dressed in blood #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu