19) gewonnen

458 36 2
                                    


< JENNIFER >


Stilletjes drink ik mijn kop thee op. Ik heb al 3 dagen achter elkaar de zelfde nachtmerrie over Camille. Ik lig er dus echt echt wakker van. Me telefoon gaat af en met tegenzin neem ik op.


 "Goede morgen princes!, Zullen we iets gaan doen vanmiddag?" ik zucht

 "Sorry Matt, Misschien een andere keer?" ik hoor dat hij een tijdje stil is


"Jen, Wat is er met je? je reageert de laatste dagen zo raar op me" ik slik


 "Vindt je me niet meer leuk ofzo?" 


 "Matt nee dat is het niet..." ik moet denken aan Jackson, wat ik best vaak doe.


 "Zeg dan wat er is, Ik ben er voor je. Ik hou van je..." ik zucht. Ik weet niet wat ik moet zeggen.


 "Ik hou ook van jouw...." 


 "Zeg dan wat er is?" 


 "Matt, nee dat gaat nu niet. Ik moet nu gaan. Ik app je nog wel" Gehaast hang ik op.  

Er is maar een iemand die me weer een beetje blij kan maken. Ik pak me jas en doe me schoenen aan en loop naar het huis van Jackson.



 "Hai Jack, Ik ben er weer" roep ik wanneer ik het huis binnen stap. Ik zie hem half om de bank liggen en lach.


  "Verveel je je?" Hij knikt


 "Das maar goed dat ik er ben!" hij lacht en gaat rechtop zitten. 


 "Heb je Camille nog gezien?" hij schudt zijn hooft waar door ik opgelucht zucht


 "Ik lig al nachten lang wakker van een Nachtmerrie over Camille" hij fronst 


 "en het vreemde is telkens de zelfde! In het begin zie ik jullie zoenen en verliefd zijn, en op het eind verandert alles en gaat ze me vermoorden?"


 "Wow dat is inderdaad vreemd!" ik knik


 "Nog erger is dat ik haar stem hoor. Die roept steeds, Laat Jackson met rust!" Ik zie dat hij geschrokken me aan kijkt


 "je moet goed opletten Jennifer, Straks doet ze je nog iets aan! Je zou hier eigenlijk niet meer moeten komen en je eigen leven weer moeten leiden!" ik schudt heftig mijn hooft


 "Nee echt niet!, Je denkt toch niet dat ik je hier alleen achterlaat. voor eeuwig!" ik denk na over mijn woorden, was dat niet te overdreven?


 "Jenny als jouw iets overkomt door haar....vergeef ik me het zelf nooit!" ik bloos en kijk hem verlegen aan.


 "Jackson, je bent mijn beste vriend. Dus wat jij ook wilt, ik laat je niet alleen. En misschien doet ze jouw wel iets aan?" 


 "Ze kan me niks ergers aan doen dan dit. Een geest zijn!" ik kijk hem zielig aan. Hij vindt het echt niet leuk.


 "Je haat haar zeker heel erg he?" fluister ik zachtjes


 "Natuurlijk! en ze verdient mijn haat! Ik heb haar alles gegeven wat ze wou! ze had dit huis, kleding, geld en mij, maar blijkbaar hield ze niet genoeg van me" Ik zie zijn ogen twinkelen. We staren elkaar lang aan. Hij is zo knap omg. Ik zou hem nu willen zoenen, Maar Matt....

Meteen kijk ik de andere richting op. Ik kan niet zo denken terwijl ik een vriendje heb! ik bloos


"Ik vind je nog steeds schattig als je bloost" zegt hij zachtjes waardoor ik nog roder wordt.


 "hahah je word net zoo rood als een tomaat" roept hij lachend. Ik kijk hem lachend aan en gooi een kussen naar zijn hooft. En die gooit hij terug.


 "Ohh  je vraagt om een gevecht!" roep ik. Hij kijkt me aan en komt achter me aan rennen. We rennen zo een 15 minuten de hele woonkamer rond. Na die 15 minuten wordt ik moe en stop ik waardoor Jackson me beet pakt en zachtjes op de bank gooit, en boven me gaat hangen.


 "Ik heb gewonnen" fluistert hij zachtjes. Zijn stem klinkt zo sexy dat ik ril.


 "Ik geef me over" fluister ik terug. Hij lacht. we kijken elkaar weer lang aan.


Uit het niets gaat mijn telefoon af. geschrokken gaat Jackson van me af en ik ga ook rechtop zitten. Ik zie dat hij bloost wanneer ik mijn bloesje recht zet. ik zie op het scherm dat het Matt is. Zuchtend zet ik me telefoon uit.


 "Ga je niet opnemen?" ik schudt me hooft


 "Nhee geen zin, Zullen nog een spel doen?" Hij lacht


 "Natuurlijk. Ik ga sowieso weer winnen!"


  "Dacht het even niet!" en ik ren lachen weer het huis rond.


hai luvs! Zijn Jennifer en Jackson niet schattig samen!? 

Voor de mensen die het nog niet weten Ga ik om de dag een boek updaten! dus nu dit boek en morgen Hallo mr. Salvatore en ik ben bezig met een oude boek van mij die nu op prive staat dus daar aan moet ik ook nog aan werken! Hopelijk vonden jullie het weer leuk! :D

Dressed in blood #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu