< JENNIFER >
Verstijfd sta ik stil, kijkend naar Jackson. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Jackson loopt naar me toe en lacht. Dan pakt hij me hand vast waardoor ik een koude rilling voel.
"Jennifer, Je weet niet hoe blij ik ben om je weer te zien!" Ik kan alleen maar glimlachen. Ik kijk naar Camille die ons aankijkt.
"Waar kijk je naar?" Ik zie dat Camille haar hooft schudt.
"Ohh ehh..Niemand ik ben ook blij jou te zien" lieg ik maar tegen hem en probeer een glimlach. Als ik ga zeggen dat Camille hier staat stuurt Jackson me weg en ik wil echt niet weg gaan nu. Ik zie dat Camille iets gebaart naar mij. Ik moet vragen over haar! ik zucht.
"Kunnen we eventjes praten?" Hij knikt en gaat zitten op de bank. Ik ga er naast zitten en Camille staat nog steeds tegenover mij naar ons te staren.
"Gaat het over Camille?" Ik knik en kijk gespannen naar Camille die knikt
"Je hield van haar toch?" hij knikt
"Ze was heel erg speciaal....Ik hield enorm veel van haar" Ik zie dat Camille boos naar Jackson kijkt. Volgens mij gaat ze weer kwaad worden.
"Je hield niet van me! Je hebt me gebruikt!" schreeuwt Camille waardoor Jackson schrikt
"CAMILLE! WAAR BEN JE! GA WEG JE HEBT GENOEG GEDAAN!" gespannen kijk ik naar beide geesten. Jackson kijkt heen en weer want hij kan hem nog steeds haar niet zien op een of andere rare manier.
"Rustig aan! jullie moeten stoppen met tegen elkaar te schreeuwen!"
"Hou je mond Jennifer! Jij wordt het volgende slachtoffer van Jakcson!" ik kijk haar geschrokken aan.
"Wat bedoel je?"
"Jennifer het is beter als je nu gaat!" zegt Jackson boos
"Nee Jack, Ik wil weten waar dit over gaat! waarom haten jullie elkaar zo erg terwijl jullie getrouwd waren? waarom zweven jullie geesten nog rond in dit huis! waarom zijn jullie dood gegaan! vertel me alles!" schreeuw ik boos tegen de geesten. Ik zie dat Jackson geschrokken naar me kijkt Maar hij zegt niks. Camille lacht weer eng.
"Oh zielig kind, Er is te veel gebeurt in dit huis om te vertellen! Maar misschien op een dag kom je erachter." en plotseling verdwijnt ze uit het niks.
"Ze is weg he?" vraagt Jackson. Ik knik.
< JACKSON >
"Jennifer, waarom ben je weer terug gekomen? niet dat ik het erg vindt, ik vindt het juist fijn"
"ach je miste me?" ze geeft me lachend een duwtje waardoor ik het lichtelijk warm krijg ,wat heel raar is voor een geest.
"Ja eigenlijk wel.." ze kijkt verbaasd op
"Owh..ik dacht ehh" ze begint lichtelijk te blozen.
"Het is al goed! Ik snap dat je het druk heb met je vriendje...Hoe gaat het tussen jullie?"
"Ehmm..wel goed denk ik. Alleen is Matt niet een prater, Hij is wel leuk enzo maar houdt er niet van om te praten als ik het wel wil. En soms doet hij wel een beetje te bezitterig zoals dat ik nooit over jouw mag praten! Hij denk ook dat ik nooit meer naar jouw toe komt..Ohh sorry ik praat te veel" ze lacht verlegen wat haar heel schattig maakt.
"Nee nee, Ik vindt het juist fijn als je met me praat" ze knikt dankbaar.
"maar ehh...Waarom mag je hier niet komen? Mag hij me niet?" Ze haalt haar schouders op
"Matt wilt maar niet geloven dat je geen slechte geest bent,Hij denkt dat jij alle moorden hebt gepleegd in dit huis! Dus hij vindt het te gevaarlijk voor mij" zegt ze zuchtend. meteen voel ik me verdrietig.
"Waarom denken mensen zo over mij! ik heb hier niet voor gekozen!" boos sta ik op en loop naar het raam en kijk naar buiten.
"Laat die mensen praten, Ik denk niet zo over je!" Ze komt naast me staan. Ik kijk haar in in haar mooie bruine ogen.
"Ik weet niet wat er is gebeurt tussen jouw en Camille, Maar ik weet dat jij niet slecht bent!" fluistert ze zachtjes. Ik knik maar verlegen.
"Dankjewel" Ze lacht vriendelijk. En opeens uit het niets geeft ze me een knuffel. Ze houd me strak tegen haar vast. In de 150 jaar dat ik een geest ben heb ik nog nooit iemand zo dicht tegen me gehad. Dit gevoel voelt fijn.
"Ik ben er voor je Jack" fluistert ze zachtjes tegen mijn nek aan. Ik voel een vreemde rilling langs me rug gaan.
Laat een reactie en vote achter! <3 dank jullie wel xxx
JE LEEST
Dressed in blood #1
RomanceJennifer Stone is een dood gewone tiener. Op een dag leest ze een verhaal over geest. Er woont een geest in het oude huis paar straten verderop. Iedereen die dat huis in loop komt er nooit levend uit..... Jennifer heeft een weddenschap met haar vr...