A szekrényembe pakoltam, mikor Lia rontott be az ajtón.
-Roxy. Mi bajod? Mióta vagy ilyen bunkó? Liam és Harry tök kedvesek és én nem tudom mi ütött beléd.
-Alinka, nyugodj le! És tudom, igazad van. Tök bunkó voltam, de tudod, hogy nem tudom kontrolálni a dühkitöréseimet. Ha egyszer valaki vagy valami felhúz, akkor jól tudod, hogy ez lesz.- hát igen, a dühkitöréseim. 6 éves korom óta csak ez megy. Sokszor okoztam már magamnak és másnak is sérülést miatta. Féltem, hogy-e miatt nem engednek el, de mégis. Azért Liára bízták azt a feladatot, hogy figyeljen rám.- Ha végeztem kimegyek tőlük bocsánatot kérni.
-Vagy előbb, mert 20 perc múlva beszélni akarnak velünk a fiúk. De addig én is pakolok, majd talizunk a fedélzeten.
....15 perccel később......
>Harry szemszöge<
Eléggé szar helyzet az, hogy nem volt külön hajó nekünk és a Liáéknak. De ahogy láttam a Lia és a Beni is jól viselik a helyzetet, csak a Roxy viseli kicsit nehézkesen. Gondoltam megkeresem, hogy beszéljek vele egy kicsit és végre személyesen is bemutatkozzon. Hála az égnek nem is kellett sokáig keresnem. (Nem mintha ez a hajó akkora lenne, de ha akar az ember el tud rejtőzni.) Megálltam mögötte. Figyelte az előtte elhaladó hajókat, közben pedig valami dalt dúdolt, de nem értettem, hogy pontosan melyik dalt.
-Hello, nem zavarok?- kérdeztem a lehető legfinomabban nehogy megint felhúzzam.
-Hali, miért kellett idejönnünk?- arca rezzenés mentes volt.
-Majd megtudod csak várj türelmesen- mellé mentem és én is a korlátra támaszkodtam.- Amúgy még be sem mutatkoztál. Megteszed most vagy rejtély marad örökre?- végre arcán láttam valamiféle mosolyt.
-Mit szólnál hozzá ha a nyár utolsó hetéig titok maradna?- poénkodott, én csak elejtettem egy mosolyt- Amúgy Roxy vagyok.- a mondata befejezte után a többiek léptek ki a folyosóról.
-Na akkor el is kezdem, amit akartam mondani.
>Roxy szemszöge<
-Amúgy még be sem mutatkoztál. Megteszed most vagy rejtély lesz örökre?- egyszerűen hihetetlen mosolya van Harrynek. Mi? Én meg mit beszélek. Úgy látszik kezdek megőrülni.
-Mit szólnál hozzá ha a nyár utolsó hetéig titok maradna?- poénkodtam- Amúgy Roxy vagyok.- komolyan bemutatkozáskor annyira dedós mondatokat tudok formálni. Hallottam Lia hangját a folyosóról, ezek szerint eltelt az 5 perc. Leültem a kanapénak nevezhető valamire. Egyik oldalamra Lia, másikra pedig Beni ült. Liam pedig Lia mellett foglalt helyet. Harry közepére állt és elkezdett valamit felvázolni.
-Na szóval, 9 helyet jelöltünk ki Liammel, hogy oda jó lenne elmenni. Ha valakinek nem tetszik az szóljon. Ok?- csak bólintottunk- Elsőnek jelöltük meg.......
Remélem tetszett. Ha igen akkor légyszi vote, ha pedig kérdésed van komment. Köszi ❤
YOU ARE READING
Barátság a tenger közepén
RomanceRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...