-Megérkeztünk Máltára.- kiáltotta el magát Beni. Erre a kijelentésre mindenki megörült, mert halálra untuk magunk a hajón. Körülbelül annyit csináltunk csak, hogy dumáltunk egymással.
~~visszaemlékezés a délelőttre~~
Éppen kaját csinálok magamnak, amikor Lia rontott be a konyhába.
-Csajszi, most egytől egyik elmondod, hogy pontosan mi is volt tegnap este- csak megforgattam a szemem elmondtam neki mi is volt valójában. Eléggé más reakciót vártam tőle.
-Hah.... Reméltem, hogy több is történt köztetek- mondta haláli nyugodt hangon.
-Komolyan? Ez a második nap hogy ismerem őt. Te komolyan azt hiszed, hogy lefekszek egy vadidegennel. Ez nem az én heppem, ez a tiéd.
-Jó igazad van. De most mondom, hogy erről a heppemről leszoktam már.
-Aha, oké- mondtam, mire arcon ütött egy párnával. Nem hagyhattam magam, én is visszavertem egy másikkal. Ez az egész addig ment amig Beni be nem jött hozzánk és elvette a párnákat és elkezdet minket püfölni. Valahogyan sikerült visszaszereznünk Liával a párnákat és elkezdtük együtt püfölni a Benit. Vagy 5 percen keresztül vertük, míg meg nem unta és megfogta a derekunkat és lerántott minket maga mellé a földre. Mind a hármunk röhögésbe kezdett. Éppen Liam és Harry lépett az ajtó elé. Szegények nem értették mi bajunk van. A könnycseppektől az arcomon nem láttam túl sok mindet. De azt mégis láttam, hogy Hazz kicsit szúrós szemekkel néz Benire, mert még mindig a derekunkat fogja.
~~visszaemlékezés vége~~
A fiúk a hajót kötötték ki, míg mi próbáltuk kitalálni, hogy mit is szeretnénk csinálni ebben a négy napban.
-Csajok, készen vagyunk- mondta Hazz. Leült mellém és adott egy apró puszit a fedetlen vállamra.
-Csak szólni szeretnék, hogy ma és holnap a barátnőm velünk tölti az időt- mondta Liam. Nem értem, ha most itt lesz, akkor mért nem hozza el az egész utra. De ráhagyom, ő tudja. Liam leszállt a hajóról, majd egy szőke csajjal jött vissza a hajóra.
-Skacok, őt Mia. Mia ők itt Beni, Lia, Roxy és Harryt meg már ismered- mind intettünk egyet, majd ők eltűntek Liam szobájában. Beni és Lia valamiről nagyon beszéltek és hogy ne zavarjuk őket felmentek a kabin elé.
-Csinálunk valamit?- kérdeztem Hazztól.
-Mit szeretnél?- tette fel a kérdést, majd összekulcsolta ujjainkat. Csak megvontam a vállam- Mondj elmehetnénk sétálni.- csak bólintottam. Felvett úgy mint ahogy a menyasszonyokat szokták éés bevitt a szobájába. Letett az ágyára és a szekrényéhez lépett. Elővett egy hosszú, szűk, fekete koptatott farmert és egy világosszürke atlétát, majd hozzám lépet.
-Eljössz velem fürdeni?- kérdezte, majd írisz zöld szemeit az enyémbe mélyesztette. Csak megráztam a fejem.
-Már reggel fürödtem- csókot lehelt ajkamra.
-Várj meg, sietek- mondta és egy utolsó csókot adott számra. Bement a fürdőszobába. Elfeküdtem az ágyon.
10 perc múlva Harry lépet ki a fürdőszobából. Ledőlt mellém az ágyra. Felém fordult és átkarolt. Adott egy puszit az arcomra.
-Indulunk?- kérdezte. Felálltunk és kimentük a „kanapéhoz". Sehol senki. Hazz megrántotta a vállát és leszálltunk a hajóról. Elindultunk a sétálóutcákon. Csodás volt a látvány. Még mindig nehezen hiszem el, hogy ez történik velem.Halihó! Itt az extra rész. Remélem tetszik. Puszi
Love❤
VOUS LISEZ
Barátság a tenger közepén
Roman d'amourRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...