12. Egy unalmas nap

191 19 0
                                    

-Hát azt hogy a szülinapodat itt töltjük a hajón és csak meg akartuk kérdezni, hogy milyen témát akarsz a bulidra.- mondtam egy hamis 1000 Wattos műmosollyal együtt. Nem tudom, hogy miért, de nem akartam elmondani az igazságot Roxynak. Láttam arcán, hogy szimatot fogott. Hála az égnek csak vállat rántott.
-Nem kell semmilyen buli nekem. Elég az is, hogy veletek lehetek.- mosolyából látszott, hogy tényleg nem jött rá semmire. Csak egy mosollyal és egy fejrázással jeleztem, hogy eljutott az agyamig a mondat.
>Roxy szemszöge<
Nekem nagyon fura volt Lia. Sosem hazudott nekem. Most pedig mégis. De mindegy is, biztos van rá magyarázata és ha akarja elmondja
Gondolat menetemet Liam szakította félbe aki a friss levegőre jött ki. Végig néztem rajta. Egy szál alsógatya volt rajta. Most már teljesen értem miért is van itt a barátnője. 2 másodpercig tudtam csak visszatartani a röhögést. Liam rám nézett.
-Mi olyan vicces?- kérdezte már ő is röhögve. Csak ő nem magán röhögött hanem rajtam. Mikor már teljen letudtam nyugodni elkezdtem válaszolni a kérdésére.
-Te. Ahogyan kijött, beálltál mondjuk úgy mint majdnem egy szuperhős és úgy figyelted a tájat mintha keresnéd a szupergonoszt.- megint kitört belőlem a röhögés. De már nem csak én nevettem hanem Liam is. A hangos nevetésünk hallatára megjelent Miss. Tökély is. Mikor Liamemre nézett elmosolyodott, de mikor rám nézett meg tudott volna folytani. Egyből abbahagytam a nevetést amit Liam észre is vett. De Miát is észrevette. Mia újra elmosolyodott és beleült Liam ölébe és csókcsatába kezdtek. Nem nagyon akartam végignézni ahogyan lenyelik egymást így bementem a szobámba. Bekapcsoltam a gépet és felmentem a face. Semmi, de az ég adta világon nem volt semmi érdekes. Eltelt 2 nap de már uncsizok. Inkább elővettem egy könyvet és olvastam.
Fél óra múlva kivágódott az ajtó és Beni, Lia és Harry lépet be rajta. Mia kezében egy üres üveg volt. Egyből tudtam mit találtak ki. Lia leült mellém az ágyra, Harry és Beni pedig megálltak a szoba közepén.
-Csajszi, mit szólsz egy kis üvegezéshez?- ránéztem a fiúkra.- Na akkor jössz vagy jössz?- Lia nagyon akarhatja ha ennyire unszol. Bele kellett mennem.
A kabin elé ültünk le egy körbe. Lia kezdte a pörgetést.
-De jó. Beni. Felelsz vagy mersz?
-Merek- Lia elszalad valahova. 5 perccel később egy vajaskenyérrel a kezében jött vissza. Mikor leült mellém csak akkor vettem észre, hogy tele van szórva sóval a teteje.
-Na Beni, edd meg ezt vajas sós kenyeret- majd átnyújtotta neki a szendvicset.
~~~
22:30. Mi a francokért nem tudok én elaludni?? Lépteket hallottam a folyosón, melyek megálltak az ajtó elött. Felültem az ágyon. Lassan nyílodott az ajtó, Hazz dugta be a fejét.
-Szuper, legalább nem én vagyok az egyetlen aki nem alszik.- mondta. Egy szempillantás alatt mellettem termett. Befeküdt mellém, majd felém fordult és átkarolt. Közelebb húzott magához és adott egy puszit a homlokomra. Fejemet a mellkasába fúrtam. Kezével elkezdte simogatni a hátam, de leállítottam. Csak kérdőn nézett rám.
-Ha a hátamat simogatják általában el szoktam aludni- megvonta a vállát majd tovább simizte hátamat és adott egy puszit a számra.
-Jó éjt Baba!- mondta még egy puszi kíséretében. És ahogy azt számítottam hamar el is fogott az álom.

Halihó! Bocsi, de kapkodva csak egy uncsi részt sikeredett összehozni. Sorry! Holnap nagyon-nagyon kis esélye van annak, hogy tudjak részt hozni, szó ezért is millio bocsi. Remélem nincs harag. Puszi
Love❤

Barátság a tenger közepénDonde viven las historias. Descúbrelo ahora