13.

178 18 0
                                    

Reggel felkelve Hazz szuszogott a mellkasomon. Teljes mértékben emlékszem, hogy este én feküdtem az övén. De ha így kényelmesebb volt...... Hosszú haja kicsit csikizte a nyakam. Kiszedtem azt a nyakamból és elkezdtem vele játszadozni. Mikor kezdtem megunni azt az egy tincset bele túrtam a hajába, mire mocorogni kezdett. Tekintetét felém fordította. Felkúszott mellém, hogy egy magasságba legyen a fejünk. Kezét a derekamra tette és közelebb húzott magához, majd fejét a nyakamba fúrta.


-Mennyi az idő?- kérdezte. Nyakamon éreztem leheletet, amitől kirázott a hideg.


-Nem tudom. Talán fél 10- felemeltem a telefonom. Fél délt mutatót-Fél tizenkettőt van- Harrynek egyből kipattantak a szemei.


-Hát lemaradtunk a reggeliről- egy levakarhatatlan mosoly ült arcára. Kopogtak az ajtón. Kikiáltottam egy gyerét. Lia könnyes szemmel jött be. Egyből felültem az ágyon. Az ágy végébe invitáltam. Leült oda én is odakucorodtam mellé.


-Mi történt?- kérdeztem a világ legszomorúbb hangon.


-M-m-mia..-csak ennyit tudott mondani és újra rátört a sírógörcs. Harry átült a másik oldalára. Átkaroltam a vállát.


-Mit csinált a kisribanc?- kérdezte Harry. Az elnevezésen kicsit megakadtam.- Miért nem az? Amióta itt van nem is láttuk Li-t. Vagy ha mégis, akkor Mia egyből ott terem és már nem is látjuk aznap egyikőjüket sem.- csak megforgattam a szemem. Lia is lenyugodott.


-Elmondod mi történt?- csak egy aprót bólintot.


-Végül is túl sok dolog nem történt. Csak annyit mondott, hogy soha az életben nem lesz rendes pasim és hogy közel 30 macskám lesz. De engem ismerve nem szoktam szó nélkül hagyni az ilyen dolgokat így mikor az ajtóban állt már odaszóltam neki, hogy mintha ő nem ugyan így fog meghalni. Erre ő visszajött hozzám. Pofon vágott, hozzá még meg is karmolt ott. És hogy az egészet megkoronázza gyomorszájba vágott.- láttam hogy az egész alatt Harry szeme egyre nagyobb lesz.


-Asszem beszélnem kell Liammel.- mondta majd az ajtóban visszafordult- Ohh... És csajok, így van kedvetek elmenni este egy kis kiruccanásra?- egymásra néztünk Liával. Egy bólintással jeleztük, hogy szívesen mennénk.


>Harry szemszöge<


Örülök, hogy a lányok igent mondtak az esti bulira. Viszont Liamet nem fogon elhívni ha Miát is hozza. A legjobb haverom, de akkor is a barátnője egy hárpia.


Körbe néztem a hajón. Liamék a szobájukban lehetnek. Megálltam az ajtó előtt és bekopogtam. Pár másodperc után kikiabáltak, hogy menjek. Liam az ágy ült és nyomkodta a telefonját.


-Mizu haver?- szólt oda nekem.


-Hal' történt valami amiről nem toom, hogy tudsz-e.- csak kérdőn nézett rám.


-Ha azt akarod mondani ami délelőtt történt a lányok közt azt tudom. És ha most azt akarod mondani, hogy Mia nem normális meg ilyenek, akkor inkább bele se kezdj. Belátom, hogy igazad volt, akármennyire is utálom ezt. Amúgy meg szakítottam vele.- szemében valami olyan volt amit nem láttam még soha.


-Tudod mit. Most inkább hagylak. Ha jobban vagy gyere. Amúgy este bulizni megyünk, ha akarsz jöhetsz 8-kor indulunk.- mondtam neki majd kiléptem a szobából.



Halihó! Bocsika, hogy nem volt részt, de nem tudtam, hogy hogyan is legyen. De most itt van.
Nagyon, de nagyon köszönöm a több mint 450 látogatot. Hihetetlen érzés volt, reggel elmenni suliba 390 körüli látogatóval és hazaérni úgy hogy több van mint 410. Még egyszer nagyon, de nagyon köszönöm. Imádlak titeket. Puszi
Love❤

Barátság a tenger közepénМесто, где живут истории. Откройте их для себя