20. Már csak hárman

174 14 5
                                    

A sok sírás közepette a lázam is felment. Már meg sem lepődőm.
-Hozok neked gyógyszert!- lerakott az öléből Hazz és adott egy puszit a homlokomra.
~~~~
Lehiggattam és bevettem a gyógyszert.
-Elárulod mi történt?- kérdezte Hazz.
Szépen elmeséltem neki mindent, attól amióta Beni megkapta a kutyát, mostanáig.
Újra az ölébe húzott és átkarolta a derekam. Fejem nekidöntöttem a mellkasának. Így ültünk egy jó darabig, míg Liam be nem jött a szobába és leült az egyik székre.
-Van még egy kis baj- mondta haláli nyugodtan. Azt hiszem mára éppen elég a bajokból.- Lia és Beni haza akarnak mennibés ha jól látom tudjátok mi miatt.- szúrós szemekkel néztem rá.
-Hogy érted, hogy haza akarnak menni?
-Ha partot érünk repülővel haza mennek. Ezt mondták- kikászálódtam Harry öléből és Lia szobája felé vettem az irányt. Benyitottam, Lia szépen pakolt a böröndjébe.
-Mi az, hogy haza akartok menni?- kérdeztem tőle. Nagyon halk lehettem mikor bejöttem, mert megilyesztettem.
-Tudod, hogy ez a kutyus Beni mindene. Ha úgy alakul, hogy nem tudnak segíteni rajta akkor szeretne ott lenni mellette. Én pedig azért megyek, mert mint a Beni barátnője kötelésségem ott lenni mellette ilyen helyzetekben- megértően bólintottam és már mentem is ki az ajtón.- Roxy!- hátrapillantottam. Lia felém futott és megölelt. Viszonoztam az ölelést.- Ha megtudok valamit felhívlak. És amint tudunk visszajövünk- még mindig ölelkezve álltunk.
-Segítek bepakolni!- mondtam neki. A börndjéhez mentünk és pakoltuk bele a szekrényéből a ruhákat.
~~~~
Nagy nehezen a nap is kisütött. A hajó elindult, mi pedig a célállomás felé vettük az irányt, ami Kréta volt. 6 osztály óta szerettem volna oda eljutni, de most egyáltalán nem hozott lázba. A hajón is ült a csend és a szomorúság. Míg meg nem érkeztünk Krétára addig mindenki néma csendben ült a "kanapén". Kréta tényleg olyan szép mint amilyennek gondoltam.

A taxira vártunk. Éppen fordult be a sarkon. Liával összenéztünk.
Miközben Beni pakolta be a böröndöket a kocsiba. Megöleltem Liát.
-Írj egy SMS-t ha hazaértetek- bólintot egyet és beszált a kocsiba. Beni is megölelt.
-Vigyázz magadra hercegnő!- mondta miközben elvált tőlem. Odament Harryhez és Liamhez. Leöklöztem, majd ő js beszált a kocsiba.
Elmentek. Vettem egy mély levegőt és megöleltem Hazzt.
~~~~
Visszaérve a hajóra átvettem egy szebb ruhát (mert Harry azt mondta, hogy öltözzek csinosabban, mert meg akar lepni). Egy fekete alapon rózsás felsőt vettem fel és egy fekete szoknyát.

Melléje felvettem egy zárt magassarkú, fekete csizmát.
~~~~
Kinn áldogáltam Liammal, aki láthatón jönn velünk, mert öltönyben állt ő is.
A folyosóról halk neszt hallottam. Harry csoszogott ki egy melegítőben és egy pólóban. Liam és én összenéztünk, hogy mi is van itt. Harry látva az arcunkat elnevette magát. Csak kérdőn néztünk rá.
-Át lettetek verve- Liam csak fogta a fejét.
-Akkor nem csinálunk semmit ma?- kérdezte Li.
-Ha van valami jó ötleted, akkor mond- Hazz odajött hozzám átkarolta a fedetlen rész a derekam körül, magához húzott és nyomott egy pici puszit a számra.
-Én szivesen mennék csajozni- Harry megvonta a vállát, majd egy papírfecnit nyomott Li kezébe- Ez mi?
-Nyisd ki olvasd el, azt megtudod- mondta lazán. Kérdőn felnéztem rá. Eltátogta, hogy majd később elmondja. Bólintottam egyett. Li eltünt a folyosón. Harry teljesen felé fordított. Majd a lehető legközelebb húzott magához.
-Mit szeretnél csinálni?- lehelte számra. Tökéletesen tudja, hogyan tud kínozni. De mivel az önkontrolom nem mindig veri az egeket nekiestem ajkának. Imádja ha provokálhat. Elkezdett hátrafelé menni, vagyis nekem hátrafelé, neki előre. Neki nyomott a falnak és megemelt egy picit. Lábam dereka köré kulcsoltam. Harry lejebb ment a nyakamhoz. Mivel már ismeri az érzékeny részem egyből letámadta és szívni kezdte. Kisebb sóhajok hagyták el a számat. De persze ha egyszer kikötőbe vagyunk ott emberek is vannak és pont jött az ellenőr elkérni a papírokat, hogy van-e engedéjünk itt lenni.

Halika! Bocsi a késésért. Remélem tetszik a rész. Nem lett túl nagy szám. Puszi
Love❤

Barátság a tenger közepénWhere stories live. Discover now