18. Szülinap

181 16 2
                                    

Halihó! Bocsi, de most kénytelen vagyok a rész előtt nyilatkozni. Szóval.... Bocsánat a késésért, de sok volt az ichlet kevés az idő. Több mint ezer szót írtam. Remélem tetszik. Most már hagylak olvasni. Jó szórakozást! Puszi

Június 21. Az év legjobb napja. Na jó nem olyan biztos, hogy a legjobb, de az egyike azoknak. Fura lesz nem a szárazföldön ünnepelni a 18. szülinapomat. Ezen a napon mindig felkelek hajnali 3:45-kor, ugyanis hajnali 4:08-kor születtem. Előveszem az előző nap sütött muffinom és felköszöntöm magamat. Most is így tettem. Kimentem a konyhába és mivel itt nem sütöttem így tegnap indulás előtt vettem egy csokidarabos muffint. Leültem a konyhaasztalhoz és az órára pillantottam. 4:07, egy perc és felnőtt leszek. Évben, persze mivel év vesztes vagyok még egy év a suliban, de az már semmi lesz. Visszanézek az órára. Letelt az az egy perc is ami elválasztott a születésem időpontjától. Lenéztem a muffinra és elkezdtem levenni róla a papírt.

~~~~

A szemeim csak maguktól kipattantak 9 órakor. Hogy mitől azt nem tudom, de vissza már nem tudtam aludni így kénytelen voltam kikászálódni az ágyból. Felvettem az aznapra kirakott ruhám és kimentem a többiekhez. Leültem Harry mellé a "kanapéra". Fejem a vállára hajtottam és kezemmel átöleltem. Bal karját átvetette a vállamon és belepuszilt a hajamba.

-Jó reggelt szépségem!- ránéztem, jelezve, hogy csókot is kérek. Ajkamhoz hajolt, de nem csókolt meg. Ajka súrolta az enyémet.- Nem kapsz!- mondta egy hatalmas mosollyal kíséretben. Levettem fejem a válláról és hátat fordítottam neki. Hátulról átkarolt és ujjait összekulcsolta a hasamon. Adott egy puszit a vállamra és az ölébe húzott. Elkezdte behinteni a nyakam apró puszikkal. Meg akartam nézni, hogy a többiek itt vannak-e.

-Még alszanak nyugi, hosszú volt a tegnap- mormolta a bőrömbe és újra elkezdte a nyakam kényeztetését. Elérte az érzékeny pontom, ahol kénytelenül is egy sóhaj hagyta el a számat. Éreztem, hogy Harry belemosolyog a pusziba. Elkezdte azt a pontot szívni. Kisebb nyögések hagyták el a számat. Harry megint elkezdett puszikat nyomni a nyakamra. Az a pont ahol az előbb szívta még érzékeny volt, így mikor ott is megpuszilta megint felnyögtem. Ő pedig belemosolygott a következő pusziba. (Nem értem mi olyan vicces vagy mosolyra méltó a nyögésemben.) Visszatért a számhoz, nyelveink táncot jártak egymással.
Idő közben Beni lépet ki a folyosóról.
-Tudjátok kettőtöknek együtt 2 szobája van, és pont a két legnagyobb szoba, szóval nem értem miért itt akarjátok csinálni- jelentette ki Beni. Mivel én pont háttal voltam Beninek így megilyedtem amikor megszólalt. Szegény Hazz bánta ezt a legjobban, mert elharaptam a szájját. (Sajnos rossz szokásom ha megilyedek kicsit felsíkítani.) Elővettem a zsebemből egy tiszta zsepit és letöröltem a már kicsordult vért.
-Annyira sajnálom Harry- csak elvette a kezemből a zsepit. Kezét rárakta a combomra és egy féloldalas mosoly kiséretében elvette a zsepit a sebről. Kinyújtotta karját, hogy meg tudjam ölelni.
~~~~
A nap többi részében nem volt semmi izgi. Nem köszöntöttek fel, amit nem is nagyon bánok.
Olyan 5 óra körül Liam bement a vezető fülkébe és leállította a hajót.
-Mielőtt bármit is mondok. Van aki fél a víztől, esetleg nem tud úszni?- mind csak banbán meredtünk rá.- Oké ezt egy nemnek veszem. Na mindenki vegyen fel fürdőruhát, a többit meg majd elmondom ha visszajöttetek.
Átvettük a fürdőruhákat és vártunk, hogy Liam jöjjön végre és elmondja mit fogunk csinálni.
~~~~
Kiderült, hogy úszni fogunk. A fiúk egyfolytában csak ugráltak bele a vízbe. Én és Lia csak ott lebegtünk és sütettük a hasunkat.
Liamet láttuk felén úszni. A többieket nem. Hamar rájöttünk hova tüntek, mert valaki lentről felborított minket, így mi beleestünk a vízbe. Nem mondom kellemes volt felhevült testtel vízbe esni. Miután fejem felbukkant a víz alól a derekam köré fonódott két kar. Harry állt szemben velem egy batári nagy mosollyal.
-Hőgutát kaptatok!?- csattantam fel. Hazz csak magához húzott és megcsókolt. A csókja nyugtatóan hatott. Lábam a dereka köré fontam. Belemosolygott a csókunkba. Láthatóan Liát is sikerült lecsítítani. Fejem Hazz nyakába furtam. Még így is érezni az illatát. Imádom.
~~~~
Fürdés után fogtuk a törölközönket és kiültünk a kabin elé. Lia Beni ölében ült, én pedig Harryében. Szegény Liam meg csak ült ott egyedül és szitkozódott, hogy nem szedett fel egy lányt se.
A hajó már rég tartott a következő helyszín felé. Mi csak néztük a tenger habjait és fodrait. Hazz a fejét a vállamra tette. Felé fordítottam a fejem és nyomtam egy puszit a puha bőrére.
-Életem! Megkérhetlek valamire?- suttogta a fülembe. Csak bólintottam egyet.- Ide tudnád hozni a telefonom?- adtam még egy puszit az arcára és kikecmeregtem az öléből.- Az éjjeli szekrényen hagytam ha jól emlékszem- szólt utánam. Ha most hangosan szólt akkor eddig miért suttogot, nem értem. Mi mindegy is. Beérve a szobába az éjjeli szekrényen a telefonja nem volt, csak egy papír darab amin ez állt:

"Te butus! Azt hitted elfelejtettük a szülinapod?! Nagyot tévedtél! Gyere csak vissza a kabin elé.
Ui.: A telóm nálam van, ne keresd."

Visszaindultam a kabim elé egy hatalmas mosollyal az arcomon. Mikor felértem Lia kezében egy csoki torta volt. Egyszerre kiáltották, hogy boldog születés napot. Méghozzá magyarul. Nem tudom, hogy Harryéket hogyan vették rá, hogy így mondják, de le a kalappal előttük, mert érthetően mondták. Elősször Lia nyakába borultam, aki majdnem eldobta a tortát. Mindenkit végig öleltem, de legutoljára hagytam Harryt. Kicsit puffogott emiatt, de a végén belátta, hogy szülinapom van és hogy nem lehet rám haragudni. A torta megevése után mindenki ment a maga útjára. Persze előtte megkaptam a dolgokat amiket vettek nekem. 2 szál rózsa és Liától egy borítékot, aminek még rejtély a tartalma. A két rózsát vízbe tettem és beleraktam egy vázába. Elhelyeztem szépen az asztalom közepén, ahova igencsak kellett valami, hogy feldobja.
Idő közben Harry is megjött.
-Boldog szülinapod Baba!-mondta majd megcsókolt. Közben háta mögül elővett egy kisebb dobozt. Leültünk az ágyra és felnyitottam a doboz tetejét. A dobozban az a szivecskés karkötő virított, amit még Máltán néztem. Megöleltem Harryt.
-Köszönöm!- mondtam és megcsókoltam. Kicsit hosszabbra nyúlt ez a csók, mint amire számítottam, de nem bántam. Imádom Harryt és kész.
Hazz segített felrakni a kezemre a karkötőt. Megfordítottam a szivecskét és csak akkor vettem észre, hogy bele van vésetve valami:

"R+H"

Annyira édes. Újra megöleltem Harry, de most már nem szándékoztam elengedni. Arréb rakta Hazz a dobozt és eldölt velem az ágyon. Levette magáról a pólót és a nadrágot. Én is így tettem. Az a póló, amiben az este aludtam az ágy végében volt. Átvettem azt. Addigra Harry is elkészült. Bebújt mellém az ágyba és betakart minket. Közel húzott magához és belepuszilt a hajamba.
-Jó éjt Baba!- mondta mire én csak megpusziltam mellkasát. Újra éreztem azt a csodás illatot, amit akkor érzek ha körülöttem van. Elkezdte simizni a hátam. Egy kicsit még fészkelődtem, hogy még közelebb kerüljek hozzá. Hamar elnyomott az álom. Utolsó emlékem az, hogy nem is kívánhatnék ennél jobb életet.

Love❤

Barátság a tenger közepénTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang