5 perc és a kikötőbe érünk. Imádom Olaszországot. Mondjuk ez érthető az olasz génjeim miatt. És mivel hogy én vagyok az aki beszél olaszul én nekem kell intéznem mindent.
-Jó napot! Van egy foglaló Alina Anderson névre.
-Ciao! Igen látom. Viszont lenne egy kis gond-értetlenül nézem a n nőre, hogy biztos jó értem-e. De ahogy láttam jól értettem, mert a nő sajnálattal nézett.- Mivel nyári szezon kezdődött ezért az előző héten elfogyott az összes hajónk, így egy hajóra kellett helyeznünk önöket két fiúval egyetemben.- a többiek nem értették, hogy mit is beszélünk, így egy gyors fordítás után folytattam a nővel a társalgást.
-Nekünk azt ígérték, hogy kapunk egy ötszemélyes hajót.
-Mi is így tudtuk, de nem számítottunk arra hogy ennyien lesznek akik kölcsönöznek. Nagyon röstelljük az egészet.
-Roxy nem baj ha most lesz ott velünk plusz két ember. Szerintem nem fogjuk őket észrevenni. Mond meg a nőnek, h vezessen minket a hajóhoz és kész.
......
A bőröndünket magunk után húzva követtük az embert aki elvezetett minket a hajónkhoz. Egymást követték a szebbnél-szebb és modernebb hajók. A srác megállt egy hajónál, amin két, kb. velünk egy korú srác.
-Rendben, ez lenne a hajó- mondta a vezető angolul, hogy mindenki értse- remélem jól fogják érezni magukat. Jó nyaralást!- intett egyet és elment. Felmentünk a hajóra a srácok mellé.
-Szasztok!- köszöntek a fiúk egyszerre.
-Liam Payne vagyok!- mutatkozott be az egyik srác. Barna haja és barna szemek. A két srác közül ő idősebbnek tűnt.
-Én pedig Harry Styles- mutatkozott be a másik is. Göndör hosszabb haj, és írisz zöld szemek, amelyek egy pillanat alatt rabul tudnak ejteni.- Mi már eldöntöttük, hogy melyiket szeretnénk ágyunknak, ha nem baj??
-Nem, mért lenne baj- szólalt meg mellettem álló barátnőm.- Amúgy a nevem Alina Anderson, de Liának hívjatok.- úgy tűnik Beninek is megtetszett az az ötlet, hogy bemutatkozzon.
-Én Benedek Horvát vagyok. De azt hiszem nektek egyszerűbb lesz ha Beninek hívtok.- közben elnevette magát. Mivel nekem eszem esze ágába sem volt bemutatkozni, így elindultam a szobák felé. Miközben pedig elmentem Harry mellett egy kicsit arrébb löktem a vállammal.
Vote ha tetszet. Köszi ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Barátság a tenger közepén
RomanceRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...